Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Virksomhed/projekt sælges til iværksætter!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Har du lyst til at viderføre et firma med et mønsterbeskyttet produkt og stort salgspotientiale, så læs videre her.


Keraton leverer og producerer havefliser med keramisk overflade. Desuden er vi eneimportør af SuperSand Bond polymer fugesand. Se mere omkring produkterne på www.keraton.dk.

 

Firmaet blev startet for knap to år siden, hvor fliserne blev udviklet og fliserne har været på det danske marked knapt et år.

 

Havefliserne er relativt simple at producere, og vi har haft adskillige betonproducenter til at fremstille fliserne for os i henholdsvis Danmark og Polen.

Vi har hidtil støbt den keramiske flise sammen med betonbunden, men denne metode har vist sig relativt dyr i Danmark (kørt på halvautomatiske maskiner, med en betydelig del af manuelt arbejde inblandet) og de polske leverandører, vi har brugt, har leveret en svingende kvalitet. Det burde imidlertid være muligt at kvalitetssikre de eksisterende aftaler, eller finde alternative leverandører.

 

Vi har i samarbejde med en jysk betonfabrik fundet en anden og billigere måde at producere fliserne på, men denne metode vil kræve en merinvestering på ca. Kr. 50.000,- og vil tage et par måneder at indkøre/viderudvikle.

 

Vi har i den foregående sæson på ingen måde fået afprøvet, hvor stort et salg det danske marked kan bære, da vi har haft travlt med udvikling og afprøvning af leverandører. Vi har hovedsaligt solgt fliserne via vores hjemmeside og deltaget i en enkelt udstilling. Ellers har vi stort set ikke lavet pr. Men samtlige havearkitekter, vi har talt med, har været meget interresserede, anlægsgartnerne ligeså og udstillingen gik rigtig godt. Et gennemsnitssalg ligger på ca. kr. 16.000 eks. moms. og kunderne findes over hele landet, med en overvægt i nordsjælland.

 

Derfor tror vi, at vi har ramt en niche, der kunne blive rigtig indbringende for den rette iværksætter, der vil viderføre dette projekt. Vi har ligeledes sikret mønsterbeskyttelse på flere udenlandske markeder.

 

Projektet kan her til vinter viderføres af en enkelt person, der brænder for det, har indsigt i at drive selstændig virksomhed og har lidt teknisk flair. Vi vil naturligvis give en grundig indføring omkring vores erfaringer med produktion, salg osv.

 

Et prisforeslag kunne være på omkring kr. 300.000,- eller højere bud, men der kan også laves en aftale, hvor projektet sælges billigere, men vi beholder visse rettigheder til fx. det tyske marked.

 

Du skal være meget velkommen til at kontakte mig her eller på tlf. 25 33 48 61

 

Med venlig hilsen

 

Bjarke

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Bjarke,


 


Jeg er umiddelbart ikke interesseret i at overtage projektet, men syntes det ser spændende ud og kan formentlig være med til at afsætte væsentlige mængder af produktet. Hvis du / I er interesseret er I velkomne til at kontakte mig..



Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bjarne

Det er ikke lykkedes mig at fange dig over telefonen, men det kunne være en god ekstra salgskanal for os. Vil dog lige se hvilken strategi vi ender med at finde for produktionen inden jeg indgå nye salgsaftaler. Så jeg vender med andre ord tilbage.

 

Mvh.

 

Bjarke

Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bjarke,

Har du prøvet match online?

 

Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kristoffer
Vi indrykker en anonce på match online i denne uge. Synes bare at det er dyrt. Kr. 1.500,- for det samme som er gratis her på Amino...

Og så fungere Amino faktisk godt. Har allerede snakket med en række interesserede.

Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Til alle
 

Sæsonen for havefliser og fugesand er så småt ved at starte, kunderne begynder at ringe og der har været en rigtig god forespørgsel omkring samarbejde fra en stor byggemarkedskæde. Herudover er der en journalist der har ringet, som vil skrive en artikel der vil udbrede kendskabet til produkterne gevaldigt.

 

Med andre ord, så begynder det at trække i mig for selv at fortsætte som aktiv i projektet. Til den rette køber kan det hele stadig sælges, men jeg ser mindst lige så gerne en samarbejdsaftale indgået med en person/virksomhed som brænder for at optimere produktionsdelen.


Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Ok,

Var ikke klar over, at det kostede så meget.

Jeg kender heller ikke til deres besøgstal og hvor mange aktive projekter de har, men ved at anvende deres søgefunktion så det ud som om, der alligevel ligger en del aktive projekter derinde.

Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Så har jeg haft en annonce på Match-online i lidt over en uge. Der har været nogenlunde lige mange henvendelser her og så fra Match-online
Tilmeldt 3. Jun 05
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fint. Tillykke med det!


Side 1 ud af 1 (9 indlæg)