Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks nye Iværksætter!

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas.

Det er super, at du starter i så tidlig en alder, og det vidner også om stor selvsikkerhed, når man træder frem på den store scene, Youtube.com, der kan ses af hele verden, for at vise sine produkter og færdigheder.

Når man gør det, skal man jo bare være klar på respons, og her kan folk jo sagtens kritisere, fordi de gemmer sig bag brugernavne.

Jeg synes, at du virker meget moden og det er stort, at du ikke lader dig påvirke synderligt af disse personer, der nedgør dig.

Jeg vil råde dig til, at lade være med at fokusere på deres kommentarer, fordi når du gør det, så bliver de ved - det er jo sådan set internet-mobning. 

Mit råd til dig vil være, at du ikke fokuserer så meget på pengene i starten.

Sørg i stedet for at få en masse referencer på dit CV, dvs. en masse blogs, som du har lavet, du kan henvise til senere. Derved har du ikke et stort forventningspres fra modtageren, fordi du gør det gratis eller billigt.

Dermed kan du udvikle dig til at blive endnu dygtigere og få en større indsigt i markedet, så du kan kravle hurtigt op af rangstigen.

Held og lykke fremover - du har allerede taget et stort skridt!

 

Fra Greve Strand, Denmark
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg så hans video tidligere i dag må jeg indrømme at jeg var i tvivl om hvad han egentlig laver og sælger. I én video viser han et 'design' han har lavet, men som jeg ser det er det et af de default blogspot temaer som er frittilgængeligt, erko er det han laver vel ulovligt?


Jeg er dog ikke sikker på om det var et default tema, men som sagt, så det det sådan ud i mine øjne. :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 Super tillykke herfra , med den motivation og passion er du den perfekt iværksættere Smile

Dejligt med den super iværksættere energi i den aldre , man bliver helt fyldt af masser af positivt energi , der smitter af på en der giver enhver iværksættere drøm man skal være bedre og større , for det er bare at videreformidle alt sin viden som iværksættere i en positive ånd .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vildt at så mange skal gøre grin med ham overalt på Internettet!

Det eneste jeg tænkte på var, at han skulle blive bedre til at formulere sig, så det lyder mere professionelt :-)

Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Han ville have brugernavn og password til vores gmail Stick out tongue

Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

det var fordi han vil have sådan en

Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

nej jeg vil ej det var en fejl jeg sagde det i skal ikke gi mig jeres oplysningerner overhovedt

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisk ung mand Yes

"Great spirits have always encountered violent oppostion from mediocre minds." 
  --  Albert Einstein 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Han har både intiativ og potentiale, men han burde måske sætte sig ind i emnerne inden han begynder at producerer videoer. Han siger i hans anmeldelse af en HTC Hero, at den har en dårlig server, sådan noget skal der rettes op på, men ellers; thumps up!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbeltindlæg.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)