Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil min hjemmeside komme til at koste?? og kan DU lave den?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 03:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

En ven og jeg er ved at oprette et firma der har brug for en pro hjemmeside..

 

Hjemmesiden vil nok vaere i retning af noget som www.forbrug.dk , altsaa en side der kan klare mange brugere og masser af data.

 

det vi skal bruge paa siden er:


  • brugersystem

  • omkring 40-50 sider

  •  reklame"vinduer"

  • Søgning

  • og flot design


hvad tror i saadanne hjemmeside vil koste?   maaske kender i et program der kan goere det meste for os?

Hvis du har evnerne til at lave en hjemmeside af den model vi soeger, er vi meget intresserede!

eneste krav er at du bor paa fyn..

paa forhaand tak

Peter Hansen


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter,

Det lyder som om du mangler en grundlæggende CMS løsning. Dvs. en løsning hvori du selv kan administrere dine sider. Det er rimeligt lige til, massere af webhoteller tilbyder sådanne løsninger. De fleste CMS systemer har som regel en eller anden form for banner understøttelse. Ligeledes muligheder for søgning.

Næste punkt var et bruger system - det må du nok uddybe lidt. Er det meningen brugere skal oprette sig på siden for at se indholdet? Skal de betale for dette på siden? I så fald skal du også have integration til noget betalingssoftware. Det er der også mange webhoteller som tilbyder.

Afhængigt af hvor meget teknisk snilde du har, så vil jeg anbefale du finder et webhotel, som tilbyder en joomla løsning og så evt. finde en flot template på fx. RocketTheme Alternativt kan du også hyrer en grafiker og få ham hende til at lave et pænt design. Det behøver ikke koste en bondegård.

Skulle du ikke have mod på selv at give dig i kast med det, så er du meget velkommen til at kontakte mig.

Tilmeldt 11. Nov 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej



jeg har selv lavet min side. det var nemt og lige til. www.openforum.dk er et rigtig godt sted at starte. jeg har pt ikke betaling system på min side for jeg syntes det var for dyrt pr md. men så fandt jeg denne her side www.fribetaling.dk hvor de har et modul der passer ind i Osc systemet.


min side www.madebyos.dk   

 

Hilsen    

carsten

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Ud fra beskrivelsen er jeg enig at en CMS løsning kan klare opgaven for dig, men Joomla (www.joomla.org) har et meget begrænset bruger styrings system.

Kig evt. på http://www.opensourcecms.com/ hvor du kan prøve og læse om rigtig mange systemer.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Hvis vi skulle byde på opgaven vil den nok komme til at ligge på omkring 10.000-15.000 alt efter hvad der menes med brugerstyring.
Hvis der skal være web-shop og alt muligt andet sjov, så vil prisen nok blive en smule højere.

Mvh Peder

P.s. Det var ikke noget bud, med mindre selvfølgeligt du kan vente med at få lavet siden til maj, har lige lidt halvtravlt  her en periode

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hov var vist lige hurtigt nok til at få afsluttet ovenstående.
Vi holder ikke til på fyn, så vi er vel under ingen omstændigheder med i konkurrencen :)
Hvorfor er det egentligt at du kun vil bruge folk fra fyn? Er det sådan af lokal protektionistiske årsager eller er der nogen praktiske grunde. Det er min erfaring at det med geografien ikke har så meget at sige, så jeg vil anbefaledig at gå efter det bedste tilbud og så tænke geografi der efter.

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)