Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting til webshop

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en webshop der er hosted ved surftown, men oplever meget lange responstider fra serveren.

 

Derfor, er der nogen af jer der kan anbefale et sted at hoste min webshop hvor pris og hastighed står mål med hinanden og hvor sammen server ikke hoster 300 domæner som er tilfældet ved Surftown?

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Er dine kunder primært fra DK? Og er det et .dk domæne/shop du har hostet?

(btw, Surftowns mailserver er blacklisted af Sorbs og har været det i godt et år nu så jeg leder selv efter en alternativ host til mine DK domæner)
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, mine kunder er hovedsageligt fra DK. Og det tager ca. 13 sekunder at loade en 137 kb side kl. 08.00 om morgenen... Altså på et lavtrafikstidspunkt.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja det er godt nok langsomt. Nå men vi må se om der er nogle der kan anbefale en host, dem jeg har brugt i DK har jeg ikke haft meget held med...
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Er du erhvervskunde eller privatkunde hos Surftown??

Vi har haft store problemer hos One.com, som erhvervskunder, så dem kan jeg ikke anbefale overhovedet. Deres oppetid er meget svingende. Deres såkaldte onlinesupport, er ganske vist online, men der er ikke meget support over det....Vi oplevede i en periode at vores site (en webshop) var nede hver eneste aften i myldretiden, i 5-10 min. og det er jo simpelthen ikke godt nok. Da har folk forlængst mistet tålmodigheden og er surfet videre.....

Ironisk nok er vi så ved at skifte til Surftown..... HÅBER det bliver bedre der.

Held og lykke.



Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan ikke anbefale Surftown, desværre.


Deres support er for så vidt god nok.

Men hastigheden er simpelthen for lav, så jeg er nødt til at skifte.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
En server kan sagtens hoste 300 kunder uden det udgør et problem, det afhænger alene af serverens setup.

Btw. hoster Surftowns servere vist også godt 1000 domæner hver, og MySQL-serverne meget mere (og jeg er ret sikker på det er der problemet ligger, også med din side) - men det er for så vidt underordnet.

http://netplads.dk er netop opstartet som betalingshosting efter at have kørt i testmiljø i længere tid, og er driftet af samme folk som driver GratisDNS der er en meget respekteret og stabil løsning. Denne server er i hvert fald - endnu da ;) - ikke belastet væsentligt, og under alle omstændigheder giver de 30 dages fri prøvetid så du kan teste hastighed m.v. før du betaler.

http://schultzconsult.dk har jeg også ok erfaringer med som en udbyder i den billigere ende.

Er dit budget højere end til Lowcost, så se på http://www.pil.dk eller http://www.scannet.dk

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-02-2007 12:27:40
Forfatter: Blandet-landhandel.dk
Hejsa!

Er du erhvervskunde eller privatkunde hos Surftown??

Vi har haft store problemer hos One.com, som erhvervskunder, så dem kan jeg ikke anbefale overhovedet. Deres oppetid er meget svingende. Deres såkaldte onlinesupport, er ganske vist online, men der er ikke meget support over det....Vi oplevede i en periode at vores site (en webshop) var nede hver eneste aften i myldretiden, i 5-10 min. og det er jo simpelthen ikke godt nok. Da har folk forlængst mistet tålmodigheden og er surfet videre.....

Ironisk nok er vi så ved at skifte til Surftown..... HÅBER det bliver bedre der.

Held og lykke.



Så vidt jeg ved er der ikke noget performance at hente som erhverskunde hos Surftown, men jeg kan da tage fejl. Og ja one.com er på grænsen til at være et desideret fusker firma, prøv at slå dem op på CVR og se deres status. Du skal sikre dig at du opsiger dine aftaler hos dem med et anbefalet brev ellers risikere du at de bare sender en ny regning og påstår at du ikke har opsagt din aftale.

Surftown har for mig været gode, god support og funktionelle systemer - lige nu har jeg bare fundet ud af at deres mail server er blacklistet hos sorbs, noget der gør at jeg f.eks. ikke kan sende mails til mange .com adresser (incl. flere af mine egne hostet i N.Y. U.S.) og derfor er jeg tvunget til at finde en ny host da jeg er glad for at sende mails

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for input!....Vi prøver Surftown, for det kan ikke være værre end one.com, som er slemt...Surftown har ellers hamrende gode testresultater diverse steder! Og det mest laterlige er, at vi er sådan set ligeglade md hvad det koster - bare det VIRKER! SÅ dumt af one.com at de ikke laver en seriøs VIP eller erhvervs afdeling. De kaster guld på gaden....

Vil lige kontakte Surftown for at høre om de gør noget ved deres blacklisting...men det gør de jo nok. Hvem ved sine fulde fem ville ikke gøre det

Vi har ikke så mange .com kunder, og sender ikke så mange nyhedsbreve ud....så det går nok.



Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er dine krav til hosting faciliteterne?

Linux? Windows? PHP? .NET? ASP? mySQL? MSSQL? andet?

Hvor meget trafik er det og er det primært danske kunder eller folk fra EU? Eller uden for EU?


Side 1 ud af 3 (21 indlæg)