Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting til webshop

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil lige kontakte Surftown for at høre om de gør
noget ved deres blacklisting...men det gør de jo nok. Hvem ved sine
fulde fem ville ikke gøre det


Det har jeg allerede gjort (kontaktet dem) og de arbejder på at blive whitelisted igen, men de kan desværre ikke sige noget om hvor længe det tager.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
@Lojmann

 

Min shop er bygget op på oscommerce og med en betalingsløsning fra fribetaling, det er såmænd det eneste. Der er ca. 2500 besøgende om dagen primært i aften timerne. 97 er fra DK.

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor meget tænker du at ligge på hosting af shop og e-mail pr. måned?
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 20-02-2007 14:14:55
Forfatter: Hvejsel
@Lojmann


Min shop er bygget op på oscommerce og med en betalingsløsning fra fribetaling, det er såmænd det eneste. Der er ca. 2500 besøgende om dagen primært i aften timerne. 97 er fra DK.





Så bruger du vel også over 100 GB trafik om måneden, da jeg spurgte surftown, om de mente det belastede deres servere (erhverv), og derfor ikke ville lade mig bruge så meget, kunne de ikke give mig et rigtigt svar, det var hele tiden, hvis du belaster serveren kan vi opsige samarbejdet. så jeg kunne ikke få et ja eller nej, selvom jeg spurgte 3 gange. og så tilbød de samtidig at sælge mig en løsning som kostede 3000 kr. i måneden for hostning......

Fra Århus
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 578
Fra  Firtal Brands ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :
@Lojmann


Mellem 500 og 1000 kr vil jeg synes var en fair pris hvis hastigheden er i orden. Jeg giver 249 på nuværende tidspunkt.

 

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm.... Hvad med rackhosting.dk - de bliver ofte nævnt her inde, så folk må have gode erfaringer med dem. Jeg har ikke selv personlige erfaringer med dem.
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
En del her på Amino anbefaler Wannafind, som teknisk skulle være meget gode. Dog oplevede jeg her for ikke så længe siden, at jeg skulle have fat i Salg/Support og havnede i en telefonkø på over en halv time. Noget som jeg personligt slet ikke kan bruge til noget.

Pil.dk skulle være de bedste når det kommer til PHP-hosting - kender ikke deres supportniveau, men har haft kontakt med dem gennem deres søsterselskab Quickpay hvor jeg fik god brugbar og hurtig email-support

ScanNet er de bedste når det kommer til ASP-hosting, men de er også blandt de dyreste. De er hurtige på supporten og svarer telefonen helt frem til kl 24.00 - dog oplevede jeg engang for mange år siden, at hvis man er en for besværlig kunde, så beder de en finde et andet sted.

rackhosting.dk - henviser til Secnet, en firma jeg kender alt for godt, desværre kun negativt i form at alt for meget nedetid og kun én supportmedarbejder der alt for ofte er i dårligt humør og generelt virker uintelligent...
rackhosting.com - er rimeligt gode. Vi har en server hos dem, men de har ikke enkelte webhoteller til mit kendskab. Er du dog ude i at ville have en server, så kig lidt på Netgroup - vi er netop i gang med forhandlingerne med dem om servere og hosting af dem. De er bestemt ikke de billigste at have en server stående hos, men de er professionelle - ved køb af servere har vi faktisk oplevet at de kan tilbyde nogle seriøst gode priser på IBM servere.
EDIT: Ser nu at rackhosting.com også sælger webhoteller...

Gullestrup.net virker ret gode - bruger dem til nogle enkelte kunder som blot kræver noget simpelt ASP/HTML hosting. Jeg har kun godt at nævne om deres support som er hurtig og god.

Blot mit hurtige indlæg...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
er i andre ikke også ved at være vildt trætte af "fri trafik" .. jeg vil personligt 100 gange hellere have et tal, f.eks. 50 GB eller 200 GB trafik, istedet for "fri trafik" .. fordi fri trafik har altid begrænsningen, urimeligt brug, men hvad er urimeligt brug ??
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan eventuelt prøve www.webglobe.dk.

Jeg har endnu ingen erfaring med dem, men min makker og jeg bestiller en dedikeret server hos dem i morgen. Hvis deres service er tilfredsstillende, får vi placeret vores egen server i deres lokaler.

Held og lykke med din søgen :)

www.nfdesign.dk

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

 

Du kan også prøve at checke http://azero.dk/. Deres support er god, og de har svaret hurtigt de gange vi har haft brug for dem. Vi har haft en shop hosted hos dem i 5-6 år nu...

 

/Henrik

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)