Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pc Leasing koncept

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva med macs? 

Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker for konstruktive inputs omkring software så skal vi undersøge hvorvidt det er et problem vi tog det for givet at når vi købte den så havde vi rettighederne jeg tror nu det holder. Enig i at vi skal uddybe noget mere omkring vi vi er. Faktisk er der indbygget forsikring således at du er dækket uanset om du taber den eller den bliver ridset. Det skal nok fremgå tydeligere. Design og farver er smag, men den er bygget på en standset shop man lejer og der også begrænset af det udbud. Takker endnu engang for input
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Til Dennis

Ja konceptet indeholder også Mac. Prøv at kigge under Mac.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Feedback på siden.

Logo'ets højde halvere det - det tager 2/5 af min skærm, på min 15,4" computer... Og menu punkterne skal altså virkeligt ikke være med sort skrift, prøv med hvid. Kan næsten ikke læse det her på min skærm :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Konceptet er rigtig godt, og priserne er i et niveau, der med sikkerhed vil tiltrække folk. 

 

En rigtig god idé vil være, at få styr på dine handelsvilkår - de er væsentlige mangelfulde. Desuden burde/bør du få en til at læse korrektur på siden, da sproget halter en smule. Sprogfejl kan nemt skræmme folk væk, da det får siden til at virke utroværdig - vær derfor lidt mere omhyggelig på dette område 

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ups min fejl. Jeg læste bare lige tråden igennem. Undskyld. 

Når det er sagt.. hvis i vil lease til virksomheder osv.. Så vil det være en RIGTIG god idé at
overveje at lease Mac Pro... da det typisk er virksomhedens arbejdscomputer.. ihvertfald i de grafiske virksomheder :) 

Faktisk ville en masse selvstændige værdsætte en pakke der hed sig

Mac Pro
Eizo skærm
Intous 4 wacom

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

ups min fejl. Jeg læste bare lige tråden igennem. Undskyld. 

Når det er sagt.. hvis i vil lease til virksomheder osv.. Så vil det være en RIGTIG god idé at
overveje at lease Mac Pro... da det typisk er virksomhedens arbejdscomputer.. ihvertfald i de grafiske virksomheder :) 

Faktisk ville en masse selvstændige værdsætte en pakke der hed sig

Mac Pro
Eizo skærm
Intous 4 wacom

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ab@baagland.dk:
Takker for konstruktive inputs omkring software så skal vi undersøge hvorvidt det er et problem vi tog det for givet at når vi købte den så havde vi rettighederne jeg tror nu det holder

Hvis I vil udleje software fra Microsoft så vil jeg tro I skal gøre det under en SPLA aftale, det betyder bl.a. at I skal eje hardwaren og at kunderne lejer software på månedsbasis.
Det er den løsning der benyttes til hosting, derfor kræves at I ejer hardware, på den måde "hoster" i softwaren overefor kunden. Der er altså ikke nødvendigt at udstyret står i et hostingcenter.

Du kan læse mere om SPLA modellen her:
http://www.microsoft.com/da-dk/licens/store_virksomheder/licensaftale/online_services/spla.aspx#Tab
https://partner.microsoft.com/40012010

HTH
/Brian 

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig godt koncept - markedsfør det korrekt, og det skal nok blive en succes Smile

Jeg syntes dog siden virker en smule non-elegant... Men, det er jo smag og behag, og det kan sagtens være, det virker.

Og så har du stavefejl i dine vilkår Smile

 

Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Takker for alle inputs der er kommet indtil videre, mange guldkorn som kan bruges. Det virker til at konceptet holder men der en del med hjemmesiden som skal forbedres . jeg er lidt i tvivl om hvor det største marked er erhverv eller privat? Og kan samme side bruges ?
Side 2 ud af 3 (28 indlæg)