Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gider i kloge hoveder kigge på min webshop?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Og komme med noget konstruktivt?

Jeg har selv lavet det meste uden at have nogen erfaring, og fået lidt hjælp af et firma, men primær lavet det selv ud fra en standat dandomain webshop.

Jeg har forstand på seo eller andet overhovedet og mangler økonomi til at betale mig fra det så det kunne være rart med et par gode råd :-) Jeg har haft åbent 3 mdr og sælger abonnement på bleer samt sælger spisesmække jeg selv syr og en masse andet baby udstyr... :-)

Så siden er "designet" til at henvende sig til småbørnsmødre men håber ikke i "tager skade" af at kigge på den alligevel ;-)

På forhånd tak :-)

Siden er www.babykassen.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at få lave indstillingerne om således at dit site ikke kører i subdir "shop" og lade forsidens url være rod-URL'en.

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

og så på dansk? :-) er det noget man kan gøre selv, eller skal jeg have mit "design" firma til at gøre det? og hvad betyder det? altså hvad er foreskellen? ja undskyld men jeg har ikke forstand på det...

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså hvis du vil have noget trafik fra Google er du nok nødt til at investere i noget SEO eller AdWords for lige nu ser det ikke for godt ud.

Der udover er der lidt noget 1999 over dele af din shop. Tænker specielt på font + farve af din tekst på forsiden. Du gør mange fundamentale ting forkert. Hvis jeg lige skal nævne et par stykker så starter du med en laaaang tekst (den slags læser folk ikke på nettet) - i teksten nævner du noget, der er udsalg på, men linker ikke til det. Gør det nu ultra-nemt for brugeren. Ellers skrider de.

I dit check ud-flow er din "slet alt"-knap ligeså stor som din "bestil"-knap. De ligger side om side og har samme farve. Det svarer til at placere en katapult-knap lige ved siden af den knap, hvor du lægger dit sæde ned i flyet Wink (lidt overdrevet, men du fanger pointen, ikke?).

Den absolut billigste måde at flytte din shop et trin op ad rangstigen er at læse Don't Make Me Think af Steve Krug og så gå alle dine sider igennem med den i baghovedet.

Held og lykke med din shop

Morten Vadskær

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Karina:

Og komme med noget konstruktivt?

Jeg har selv lavet det meste uden at have nogen erfaring, og fået lidt hjælp af et firma, men primær lavet det selv ud fra en standat dandomain webshop.

Jeg har forstand på seo eller andet overhovedet og mangler økonomi til at betale mig fra det så det kunne være rart med et par gode råd :-) Jeg har haft åbent 3 mdr og sælger abonnement på bleer samt sælger spisesmække jeg selv syr og en masse andet baby udstyr... :-)

Så siden er "designet" til at henvende sig til småbørnsmødre men håber ikke i "tager skade" af at kigge på den alligevel ;-)

På forhånd tak :-)

Siden er www.babykassen.dk 

 

Nu er jeg så ikke den bedste til at bedømme webshops, SEO mæssigt får du rigtige mange gode og gratis svar herinde, men ikke alle svar er rigtige desværre.

Hvis du selv har lyst til at "læse" videre kan jeg varmt anbefale

http://www.seo-lex.dk/download-light.html ,som er gratis så er der noget at snuse til.

Med hensyn til selve din side kan jeg anbefale at du smider den ind her:

http://webcritique.dk  der får du meninger serveret uden sukker, men de er rigtige gode og konstruktive..

 

 

 

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det! den vil jeg kigge på...

Jeg har netop oprettet min shop på siden du anbefaler så må vi se hvad der kommer af feedback :-)

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Morten... det vil jeg få kigget på!

Du har ret, der er intet gjort med seo eller adwords, mest pga manglende kapital og så manglende viden fra min side ;-)

Jeg retter knapperne til i morgen og gør "slet alt" mere diskret, og får kigget på de andre ting også! de skal heller ikke være store og grå men matche resten, har bare ikke kunne finde "call to action" knapper der passede til på nettet hvor jeg har hentet "læg i kurv" osv..  :-)

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en hurtig indskydelse herfra: Din skriftstørrelse er alt for lille - den skal være en hel del større, før den er dejlig let at læse for øjet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Cvr nummer ender forkert i fodnoten derved kan man tro det er et  telefon nummer ved første øjekast

lilla skrift type er svær at læse jeg ville vælge alm. sort til teksten.

Alle billeder på hjemmesiden giv dem titler og tags derved findes i google billedet søgning

titlen udnyt alle 67 tegn der vises på google og brug andre ord end domæne navnet i titlen , det ligger i lige vel hvad nummer 1 med , jeg mener denne her titlen <title>Babykassen.dk</title>

lyserød overstreg i teksten forvirre øjne mere på vilkår siden , jeg ville også kalde det handelsbetingelserne det er mere sigende ord synes jeg, det gør langt mere overskueligt med enkle underoverskrifter h1 og h2 der lige deler de forskellige emmer op

kontaktsiden god ide med kontaktformular derved lettere at kontakte jer fra biblioteker mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina,

Tjeck evt. ShopZite, hvor du får hjælp til det meste til rimelige penge, så du ikke er overladt til så meget selv, som man er med DanDomain.

Mvh

Anders

 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)