Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM for dummies

Side 10 ud af 10 (99 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Ham med mundkurv på:

Allan I:
(man kan ikke helt lade være med at tænke: stilhed før storm???)

lad nu være med den mistro

Jamen Henning - den mistro er jo baseret på erfaring - derfor er den så svær at lægge på hylden. Wink

Men jeg håber da inderligt at jeg tager fejl. :-)

 

nu kører du den op igen, du er da ikke i tvivl om jeg kan lire mundcrap af hvis det er det du ønsker.  du keder dig vel ikke i din egen tråd

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ham med mundkurv på:
nu kører du den op igen, du er da ikke i tvivl om jeg kan lire mundcrap af hvis det er det du ønsker.  du keder dig vel ikke i din egen tråd

Nej nej nej - ro på.

Jeg er på vej i seng - og tænkte jeg lige ville slutte på en kæk bemærkning. ;-)

Det var ikke for at køre noget op.

Jeg sagde jo også - at jeg håbede jeg tog fejl.

Sov godt. :-)

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Ham med mundkurv på:
nu kører du den op igen, du er da ikke i tvivl om jeg kan lire mundcrap af hvis det er det du ønsker.  du keder dig vel ikke i din egen tråd

Nej nej nej - ro på.

Jeg er på vej i seng - og tænkte jeg lige ville slutte på en kæk bemærkning. ;-)

Det var ikke for at køre noget op.

Jeg sagde jo også - at jeg håbede jeg tog fejl.

Sov godt. :-)

 

he he jeg har været i seng længe derfor er mit blodtryk lavt. så jeg hidser mig ikke op

 

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning,

Ham med mundkurv på:

Nej det er ikke network men for at vise dig at det er nemt at finde gode produkter som kan skaffes billigt. hvor fortjensten er større. det var ikke for at være fræk

Sådan opfatter jeg det heler ikke - men hvrdan kan du konkludere det - produktet og pris må jeg jo så undersøge nærmere før jeg kan sige at det er billigee og også ligeså godt?

- den undersøgelse har jeg ikke !   

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning,

Nå så du ligger ned og arbejder - forstår du er gået til ro nej i seng - jeg sidder stadig ved arbejdslampen - har haft kunder i aften pakket og afsted med vare - talt på tlf. og nu rettet min web-site - Henning der står jo 4800,-. kr fortjeneste har du set det ?

Jo Network Marketing rummer det hele !

mvh

john sommer

 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hej Henning,

Nå så du ligger ned og arbejder - forstår du er gået til ro nej i seng - jeg sidder stadig ved arbejdslampen - har haft kunder i aften pakket og afsted med vare - talt på tlf. og nu rettet min web-site - Henning der står jo 4800,-. kr fortjeneste har du set det ?

Jo Network Marketing rummer det hele !

mvh

john sommer

 

Ja John nu har jeg set det. Min bagtanke med det link jeg sendte, vare bare at der er mange sådanne sider hvor man kan handle, så man kan selv skabe sit vare sortiment, ud fra egne erfaringer, og konens hjælp, når det nu handler om kosmetik ha ha. Jeg kunne bare se at der var flere kendte mærker, som er markedsført, hvor jeg mener man kan tjene mindst 100% på. Den eneste fordel jeg kan se i har er at i kan garantere at varen er på lager altid, hvor jeg måske ville løbe ind i at varen er udsolgt og måske ikke kan skaffes igen.

Jeg har jo været meget modstander af MLM og det er jeg nok stadigvæk, men derfor søger jeg altid det bedste af alt, for selv at implementere det i mit eget arbejde, og jeg har vendt MLM måde med personer i de højere luftlag, altså folk med uddannelser der får vores 5 år til at lige spejderdrenge i matrostøj, og her får jeg at vide at måden at sælge produktet på i MLM er genial, derfor så skal jeg have suget de finesser ud af MLM for at se hvad jeg selv kan bruge.

Min tanke er hvis man kan tage det bedste fra 2 verdner og kombinere, så sidder man på guldet, ellers også får man en over nakken, men jeg sover ikke godt før det er afprøvet, og det hele er pillet fra hinanden ind til benet.

 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

H€nning (Aminos største spradebasse):

Ja John nu har jeg set det. Min bagtanke med det link jeg sendte, vare bare at der er mange sådanne sider hvor man kan handle, så man kan selv skabe sit vare sortiment, ud fra egne erfaringer, og konens hjælp, når det nu handler om kosmetik ha ha. Jeg kunne bare se at der var flere kendte mærker, som er markedsført, hvor jeg mener man kan tjene mindst 100% på. Den eneste fordel jeg kan se i har er at i kan garantere at varen er på lager altid, hvor jeg måske ville løbe ind i at varen er udsolgt og måske ikke kan skaffes igen.

Skal det forstås at du ser større potentiale i at arbejde med kendte mærkevarer hvor der kan tjenes mindst 100%, altså mærker hvor du er oppe imod Matas, Magasin og hvad de nu ellers hedder...?

H€nning (Aminos største spradebasse):

Min tanke er hvis man kan tage det bedste fra 2 verdner og kombinere, så sidder man på guldet, ellers også får man en over nakken, men jeg sover ikke godt før det er afprøvet, og det hele er pillet fra hinanden ind til benet.

Så du vil tage det bedste fra "kosmetik" verden og det bedste fra MLM eller hvordan skal det forstås...Og er det ikke netop det Entrepreneur - Jan gør...Dog laver han selv det bedste istedet for at vælge det "hypede" som mærkevarer jo ofte er (indenfor kosmetik).

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Skal det forstås at du ser større potentiale i at arbejde med kendte mærkevarer hvor der kan tjenes mindst 100%, altså mærker hvor du er oppe imod Matas, Magasin og hvad de nu ellers hedder...?

Nej nej det kan for den sags skyld være lammefjords gulerødder, potentialet i at man kan tjene mere, men som jeg så ser det ender det jo med at man sidder som firma bag varerne, og så har et netværk der køber gennem en selv, fordi man tager varerne hjem. 

Martin Slot:
Så du vil tage det bedste fra "kosmetik" verden og det bedste fra MLM eller hvordan skal det forstås...Og er det ikke netop det Entrepreneur - Jan gør...Dog laver han selv det bedste istedet for at vælge det "hypede" som mærkevarer jo ofte er (indenfor kosmetik).

Nej fra konceptet MLM og os andre.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Og er det ikke netop det Entrepreneur - Jan gør...Dog laver han selv det bedste istedet for at vælge det "hypede" som mærkevarer jo ofte er (indenfor kosmetik).

Jo Smile og der er skam plads til "followers"

Køb ren argan olie her

Side 10 ud af 10 (99 indlæg)