Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabssystem skal vi skifte til fra Summasummarun?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Du skriver flerbruger system - men du så reelt at der skal sidde mere end én person og arbejde i regnskabet samtidigt, eller mener du bare fra flere placeringer end bare én computer?

I sidste nævnte tilfælde, kunne man jo overveje at opstille en server som kørte Summasummarum, som man herefter tilgik via fjernskrivebord.

Bare et hurtigt foreslag, fra en glad Summasummarum bruger ;-) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage et kig på NAVonline ( www.navonline.com ).

Her kan man let, hurtigt og billigt komme igang med Microsoft Dynamics NAV - tidligere kendt som Navision. Det kan afvikles som flerbrugersystem og også over landegrænser hvis det er behovet.

Økonomiprogrammet eller snarere virksomhedssystemet kan benyttes af såvel nystartede mindre virksomheder såvel som etablerede mellemstore og store virksomheder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars P:

Hej Alle

Vi har i de sidste par år benyttet Summasummarum og er egentlig vældig glade for systemet og vil meget nødig skifteSad Problemet er dog at vi er nødt til at få et flerbrugersystem så vi kan arbejde med det flere steder fra. Har et par gange "glemt" at få indlæst en sikkerhedskopi fra en pc til en anden og det er egentlig ikke særlig sjovt at skulle rydde op efter. (hvis blot det kunne fungere online - og hvorfor kan det så ikke det?? - så ville vi aldrig skifte)