Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabssystem skal vi skifte til fra Summasummarun?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Du skriver flerbruger system - men du så reelt at der skal sidde mere end én person og arbejde i regnskabet samtidigt, eller mener du bare fra flere placeringer end bare én computer?

I sidste nævnte tilfælde, kunne man jo overveje at opstille en server som kørte Summasummarum, som man herefter tilgik via fjernskrivebord.

Bare et hurtigt foreslag, fra en glad Summasummarum bruger ;-) 

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tage et kig på NAVonline ( www.navonline.com ).

Her kan man let, hurtigt og billigt komme igang med Microsoft Dynamics NAV - tidligere kendt som Navision. Det kan afvikles som flerbrugersystem og også over landegrænser hvis det er behovet.

Økonomiprogrammet eller snarere virksomhedssystemet kan benyttes af såvel nystartede mindre virksomheder såvel som etablerede mellemstore og store virksomheder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars P:

Hej Alle

Vi har i de sidste par år benyttet Summasummarum og er egentlig vældig glade for systemet og vil meget nødig skifteSad Problemet er dog at vi er nødt til at få et flerbrugersystem så vi kan arbejde med det flere steder fra. Har et par gange "glemt" at få indlæst en sikkerhedskopi fra en pc til en anden og det er egentlig ikke særlig sjovt at skulle rydde op efter. (hvis blot det kunne fungere online - og hvorfor kan det så ikke det?? - så ville vi aldrig skifte)

Nu er jeg ikke den store regnskabshaj så Summa har jeg været glad for, da det er så logisk og let tilgængelig. Så når vi nu skal til at skifte vil jeg meget gerne have noget som ligner det mest muligt og har samme features. Vi bruger enterpriseudgaven og har tillægsmodulerne til elektronisk fakturering samt pdf-fakturaer.

Så hvad vil i anbefale at vi skifter til? Jeg har kigget lidt på Avendo Økonomi og E-conomic. For år tilbage brugte vi Concorde C5 light men jeg husker det som meget besværligt og dyrt, isært pga. de mange tillægsmoduler, men det har jo nok ændret sig siden.

mvh Lars

Hej Lars   hvordan  har  alle  de  mange  gode  forslag   påvirket  dig???

Det  der  fanger  mig  er  din  ulyst  til  at  skifte  til  noget  nyt;  hvis  ellers  du  kunne  få  styr  på  det  med  sikkerhedskopi indlæsningen  (og måske  også -----dannelsen, så du  fik sikkerhed  mod  datatab).

Det  kommer  der  som  jeg skrev   M E G E T  bedre  styr  på  i  fremtiden;  så  derfor  spørger  jeg  lige  ind  til   hvor  du  er  i  processen???   -  og  om  du  ville  høre  lidt  mere om hvad,  og hvordan,  du  kan   undgå   at  skulle  skifte   program,   nye  rutiner  o.s.v.

www.summasupport.dk   og   283 44 283

Tilmeldt 15. Oct 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars 

 

Vi bruger idag Summa og bruger det på flere computere.

Vi lægger en backup på vores server og det fungerer fint.

Ulempen er der er ikke flere der kan arbejde i systemet samtidigt.

 Annette

Tilmeldt 18. Jun 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er din tråd desværre efterhånden 3 uger gammel, men jeg vil alligevel henvise dig til et af de nyeste skud på stammen - ZimaOffice.

Vi får flere og flere henvendelser fra små virksomheder, som søger et solidt gennemarbejdet ERP system, som er baseret på de nyeste teknologiske landvindinger og efter at have sammenlignet forskellige mindre udbydere, så peger vi ofte på ZimaOffice.

Det bør måske bemærkes, at vi ikke har nogle interesser i en sådan anbefaling :-)

Fra Køge
Tilmeldt 14. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Lars!

Jeg ved ikke du du allerede har besluttet dig, men jeg kan kun anbefale e-conomic... jeg har flere kunder på denne løsning og den fungerer perfekt... sidste nyt er at du også kan have systemet på din iPhone. Det koster heller ikke ekstra, hvis der skal sendes e-fakt.

 

Hilsen en meget glad e-conomic bruger  :o)

 

Malene

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)