Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Processen om det at finde en partner - inspiration søges?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har igennem laaang tid haft en ide til en online-virksomhed, som jeg kontinuerligt vender tilbage til, at jeg gerne vil føre ud i livet. 

Jeg er i forvejen selvstændig med 1 online-virksomhed, men vil meget gerne have en partner med i et evt. nyt projekt. Dette skyldes i høj grad, at jeg meget gerne vil det samspil og den sparring, som en partner kan give og dels fordi, jeg ikke kan alt, og gerne vil have en der komplimenterer mig.

Jeg kan selvfølgelig skrive ud på amino, fortælle om projektet og søge efter en partner, men inden jeg hovedkluns gør det, vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer omkring det at finde en forretningspartner.

Det er klart, at selve mulighederne i projektet, økonomien, indtjeningsmulighederne mv. er noget som skal belyses for en ny partner så personen ved hvad han/hun går ind til, men det er ikke så meget det jeg gerne vil have sparring til i første omgang.  

Det er mere, om I kender nogle gode kanaler, det kan være væksthuse, erhvervscentre, bestemte sites eller andet, som kan være gode at anvende for at komme i kontakt med en potentiel partner.

Har I nogen erfaringer på dette område hører jeg dem gerne.

Smil :-)

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ikke lyst til, at uddybe hvad ideen bag dette online-projekt er?

Det lyder umiddelbart spændende og jeg spørger for nysgerrighedens skyld, så jeg håber, at det er i orden.

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Selve indholdet er ikke så frygtelig afgørende i forhold til, hvordan man griber processen an :-)

Men er der nogen, der tænker de gerne vil investere i et online medie, så skriv en besked, så tager vi den derfra.

Hører stadig meget gerne jeres indput til, hvordan man finder en god partner.

Smil

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)