Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med webhotel

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sidder i en knibe og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre.

Læs forhistorien på min blog: Irritation

Der er nu gået endnu længere tid. Jeg har skrevet til deres support-mail og jeg har skrevet via en support-formular på deres website. Jeg har også skrevet til firmaet bag: Decaro Development. Men uden svar.

Jeg kan se på min netbank at de har trukket beløbet.

Det der skræmmer mig lidt er at deres site www.decaro.dk ikke længere er aktivt og det samme med de andre projekter, jeg fandt via en googling.

Pyt med pengene, hvis det endelig skal være, men jeg står her med min idé, som helst skulle have været i luften i går.. og jeg ved ikke engang om mit domænenavn er registreret eller ej. Søger jeg det på DK Hostmaster er det stadig ledigt.

Hvad synes I jeg skal gøre?

Mads.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Først og fremmest ville jeg skynde mig at registrere domænenavnet, så er du sikker på at du har kontrollen med det.

gratisDNS kan du selv administrere DNS mv.

Og så handler det nok om at få tingene igang hurtigt og tage turen med leverandøren bagefter.

Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jon.

Jeg har hele tiden liiiige villet give dem en chance, selvom de jo lover at svare indenfor en time.

Men du har ret i at jeg nok skal se at komme videre og så tage den med dem senere.

/M

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvor meget har du betalt ca. og hvad er det helt konkret de har lavet for dig?

Jeg tænker på om det er programmering eller om det bare er noget design ....

Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er hverken design eller programmering, men webhotel, jeg har købt hos dem. Og beløbet er tre hundrede og noget. Det er ikke en formue, men som jeg skrev var jeg ude efter noget billigt for at prøve ideen af uden at poste store penge i hosting. Det var så åbenbart for billigt.

Derfor er jeg heller ikke vild med at bestille hos et andet firma nu, for så ryger omkostningerne jo op... men det ser ud til at jeg bliver nødt til det.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Det lyder meget useriøst det du har fundet der.

Jeg har selv en server hvor jeg har ganske få kunder liggende som jeg kender godt. Hosting er ikke noget let sag og jeg vil altid anbefale at man handler hos en troværdig leverandør på det område.

Du kan jo ikke leve med at din hjemmeside er nede i længere perioder uden at du ved hvad der foregår.

Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er jo ikke naiv, så jeg ved godt at man ikke får alverden for den slags penge. Men min plan var at se om idéen kunne bære, og derefter skifte til en større udbyder. Jeg må indrømme at jeg blev narret af at de skriver at de har deres servere stående hos Ventelo/Webpartner, som jeg kender som en super-seriøst firma.
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Webpartner er et ganske OK sted at have sin server stående, dog har jeg set endnu bedre serverhoteller. Webpartner har også haft deres små fejl på bl.a. strøm i tidens løb, men jeg er ganske tilfreds med dem også.

Hvis du bare vil købe domænet og have et lille visitkort på i første omgang, så er one.com  eller en af deres kendte konkurrenter nok det bedste bud.

Fra København N
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu ved jeg ikke hvilke krav du har til dit webhotel, men hvis det skal være billigt og stabilt så vælger jeg altid UnoEuro. Det er et datterselskab til Wannafind som jeg også kun har gode oplevelser med.

Man skal lige være opmærksom på at man kun får email support, men den plejer også at være hurtig og effektiv.





Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger selv One til min blog og er godt tilfreds.
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)