Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med webhotel

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
surftown herfra pga. super service og super (telefon)support - jeg er ikke SÅ vild med firmaer uden telefonsupport til kommercielle produkter.. det er ofte en fyr i en kælder et sted som ikke svarer på mails mellem 22 og 15 for der har hans mor puttet ham i seng / han er i skole :p
Fra København N
Tilmeldt 1. Nov 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Nu vil jeg ikke begynde på mudderkastning, men bare den seneste måned har jeg måtte flytte to kunders websites væk fra Surftown. Der er simpelthen for mange problemer med dem.

Jeg foretrækker bestemt også telefonisk support, men når vi nu snakker økonomi hosting så vil jeg hellere have et website hvor tingene fungere og så nøjes med den skrabede support.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes ingen nemme løsninger og der findes ingen gratis ting i denne verden.

Og man kan ikke drive et professionelt website for 9,- inkl moms om måneden, så enkelt er det bare.

Med andre ord; man får hvad man betaler for. Det gælder som iværksætter om at vurdere hvad ens behov er. og hvis det centrale i ens virksomhed er et website, så skal man selvfølgelig vælge en løsning hvor man er sikker på at tingene kører hele tiden og hvor problemer bliver løst hurtigt.

Det kan være meget dyre lærepenge at vælge alt for billige løsninger, men samtidig skal man selvfølgelig passe på sine penge.

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 103
Fra  Agoo Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mads.

Nu kender jeg tilfældigvis ejeren af Decaro & webzero, skal jeg hive fat i ham?

Så kan vi få tingene iorden.

Mvh
Søren Høvring

-- Man kan hvad man vil!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)