Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forumsoftware

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminos,

Jeg kigger efter et stykke forum software a la (Ideal BB) Amino. Jeg har ikke hørt udelukkende godt om Ideal BB, så jeg har bla kigget lidt på http://www.instantasp.co.uk/Products/InstantForum/WhatsNew.aspx# Men jeg kan ikke helt gennemskue hvad som skal bruges, da jeg ikke er den store tekniker. Funktionsmæssigt må det gerne være ret tæt på Amino.

Er der nogen som har nogle forslag til hvad jeg skal bruge? Det skal være en out-of-the-box løsning, da jeg som sagt ikke har den store IT-tekniske snilde.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa
Jeg tror du skal prøve at kigge på phpbb, det skulle eftersigende have de fleste funktionaliteter og så er det en open source løsning.
Så skal der bare lige hyres en eller anden freelancer som for billige penge kan sætte den op.

Peder

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Joachim,

Tak for dit svar. Desværre skriver de sådan på sitet:

 

Our software is free for personal use. So if you’ve got the next big idea for “Web 2.0” or maybe “Web 3.0” we’ve got your back. But if you’re raking it in from Google ads (more than $500/mo) or if you’re a business we have a commercial edition. We would love to make it all free because we love what we do, but our lawyers and accountants keep reminding us that the electric company, landlord, employees, and other vendors still need to get paid. Plus if you buy a license think of all the good karma you’ll receive!

 

Og jeg skal bruge det til commercielt brug, så den løsning dur desværre ikke.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 21-02-2007 14:11:36 Forfatter: Peder TakeTwo Hejsa
Jeg tror du skal prøve at kigge på phpbb, det skulle eftersigende have de fleste funktionaliteter og så er det en open source løsning.
Så skal der bare lige hyres en eller anden freelancer som for billige penge kan sætte den op.

Peder


Hej Peder,

Tak for dit svar.

Jeg foretrækker noget som ikke behøver en udvikler, men er out-of-the-box. Hvad ville sådan en for øvrigt koste til sådan noget?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Der var jeg vist lidt hurtig Joachim :) Jeg kan godt bruge deres forum - bare ikke gratis hvis jeg skal bruge det til commercielt brug :)

Jeg kigger lidt mere på det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg benytter mig af aspBB. Det er dog knap så avanceret. Men det virker da som det skal.

 

Grunden til, at jeg bruger lige præcis det forum, var fordi jeg søgte et forum i ASP. Og det var umiddelbart det mest simple jeg lige kunne finde. Opsætningen er også ganske nem.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan anbefale:
vBuelletin
SMF (simplemachines.org)

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bruger personligt et phpbb PLUS 1.53 forum, som indeholder noget i stil med amino men samtidig har siden en portal forside.

Se en portal på http://www.phpbb2.de/
eller http://www.phpbb2.dk/forum/ 
(hvor jeg iøvrigt er redaktør)

Der er mulighed for diverse ændringer og tilføjelsesmoduler, dog er et kendskab til php hvis disse skal integreres en fordel.

Jeg kan sætte et PLUS forum op for ganske få penge. Kontakt mig i en privat besked hvis dette skulle have interesse.

Anders





Fra Kolding
Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)