Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forumsoftware

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 21-02-2007 14:16:01 Forfatter: Claes N.

Hej Joachim,

Tak for dit svar. Desværre skriver de sådan på sitet:

Our software is free for personal use. So if you’ve got the next big idea for “Web 2.0” or maybe “Web 3.0” we’ve got your back. But if you’re raking it in from Google ads (more than $500/mo) or if you’re a business we have a commercial edition. We would love to make it all free because we love what we do, but our lawyers and accountants keep reminding us that the electric company, landlord, employees, and other vendors still need to get paid. Plus if you buy a license think of all the good karma you’ll receive!

Og jeg skal bruge det til commercielt brug, så den løsning dur desværre ikke.


Hej Claes

Hvilket programmeringsprog har du (eller dem du arbejder sammen med) erfaring med?

Hvis vi snakker ASP.NET er det helt klart CommunityServer jeg vil anbefale - også selvom du skal punge op med lidt under 2.000 kr., for en komerciel licens. Har selv udviklet til Community Server (http://ob.dk/forum) og det giver mange fordele hvis du er vant til at arbejde med ASP.NET, da de udnytter de mange fordele ved et sprog som ASP.NET.

Har du ikke erfaring med programmering og ønsker et seriøst/professionel forum, vil jeg helt klar anbefale dig at kontakte et webbureau eller hvis du kender nogen som kan hjælpe dig, der har erfaring med opsætning af communities.

Ecreo webbureau, webløsninger med CMS
Individuelle e-handels-, intranet- og webløsninger med CMS i Microsoft .NET

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)