Hej Chakib
Det er HR afdelingen du skal have fat i efter min mening.
Du skal først gøre op med dig selv hvilken størrelse virksomheder du vil henvende dig til og derefter lægge en plan for hvordan du kontakter dem.
Telefonen er en god måde fordi det også giver dig en opfattelse af hvordan andre ser på din idé. Du får en masse god feedback på dit produkt og kan tilpasse budskabet. Du kan også vælge at få et telemarketing bureau til at klare opkaldene og booke møder for dig.
Få lavet en god hjemmeside og få den optimeret så man finder dig når der søges på alt omkring events.
Få lavet nogle pressemeddelelser der fortæller om dit nye firma og få hjælp til at få dem ud til de rigtige medier.
Få en twitter-, linkedin- og facebookprofil og få skabt noget dialog omkring din nye biks.
Vi henvender os også til HR afdelinger og er igang med nogle af de tiltag jeg nævner for dig ovenfor. Om et par måneder kan jeg fortælle hvad der har virket bedst for os. Telemarketing kan jeg allerede nu sige virker.
Held og lykke med projektet.
MH
Bernt