Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRAFIK KONKURRENCE - AFSTEMNINGEN!!!

Side 1 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Så er vi klar med den store grafikkonkurrence.

Reglerne kan læses i denne tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=1177&num=15&pageNo=1

Det er nu op til aminobrugerne at vælge, hvilket certifikat vi alle skal bruge på vores hjemmesider, når vi vil gøre opmærksomme på, at vi er aktive aminodebatører. Nogle grafikere har leveret flere versioner af deres forslag. Disse versioner er grupperet, således at man altså stemmer på en grafiker udfra alle de værker, denne har indleveret. Hvis én af de grafikere, som har indleveret flere versioner vinder, må vi enten ud i en afstemning mere, eller også kan vi frit vælge hvilket af vinderens certifikater, vi vil bruge. Den vindende grafiker afgør dette.

 Konkurrencen kører i en uge - indtil fredag d. 18/11 kl. 23.59, hvorefter det vindende certifikat udråbes (af mig).

Her er forslagene:

Forslag 1:

Forslag 2 (fire versioner):

          
 
Forslag 3 (2 versioner):
Forslag 4 (4 versioner):
 
   
 
Forslag 5:
 
 
Må det bedste forslag vinde.
 
mvh Hans
 
 
 
 
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gode forslag - specielt fedt at se at en har husket at inddrage Comic Sans som skrifttype ;)

Oplyses der hvem der har lavet de forskellige når konkurrencen er ovre, eller skal vi bare selv gætte ud fra de domænenavne de er hosted på? :)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver ikke gætte via domænenavne, hvilket også vil give dig et forkert resultat.

Jeg skal nok afsløre det når valget er slut.
 
mvh Hans
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Du glemte mit forslag
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det kunne være sjovt at give kritik til dem alle, hvilket de forskellige parter vel også kunne være interesseret i.

Så her kommer den.
 
Forslag1
Jeg har svært ved at gennemskue ideen bag den blå firkant samt at de sidste o i amino er anderledes, derudover synes jeg Men kan godt lide at den blå farve som bruges på amino er gået igen.
 
Forslag2
Ideen med en form for button er god, men jeg synes den siger for lidt om hvad den egentlig betyder, et A kan betyde et hav af ting. Og det tror jeg tit vil resultere i en masse klikker uden egentlig at have interesse i det.
 
Forslag3
Det er min favorit, man kan virkelig se det er en med gode grafiske evner, og synes kvaliteten rent grafisk er den bedste af de forslag der er kommet.
Jeg kan godt lide ideen om at man hurtig ser der står amino, men inden man klikker kan man også se det er et debatforum samt man har billedet på sin hjemmeside fordi man er aktiv debattør. Derudover er det det mindste af forslagene, og jeg vil personligt helst have en lile "knap" fremfor en stor.
 
Forslag4
Ideen er gode med en form for pille, jeg er ikke så vild med farvevalget, men det er jo en smagssag. Jeg ved ikke lige havd jeg mere skal sige til den.
 
Forslag5
Jeg synes den ligner for meget googles nye tiltag hvor man kan få en google knap på sin hjemmeside. Ellers er det jo dejligt som Sune også siger at en har husket Martins elskede comic sans.
 
Men alt i alt rigtig gode forslag.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er såvidt ingen af disse forslag der opfylder det ønske jeg oprindeligt kom med: At det indeholder en rigtig link-tekst, så det for alvor kan gavne Amino. Grafikken er såmænd pæn, men ingen har tilsyneladende tude tage udfordringen op og designe noget der både er pænt og som er rigtig effektivt i forhold til søgemaskinerne.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Debat for iværksættere omkring markedsføring, søgemaskineoptimering, fakturering, bogføring, opfølgning, tiltag, m.m.
'Hvor iværksættere udvikler fremtidens succeser'
 
 
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Mangler vi ikke en mulighed for at stemme "blankt", eller "ingen af dem" ?

Alt om både i Danmark

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Mangler vi ikke en mulighed for at stemme ''blankt'', eller ''ingen af dem'' ?


Jo, det mener jeg også. Af de indsendte vinder nummer 3 efter min mening suverænt, men det er stadig ikke noget jeg ville plastre mit website til med. Det skal være pissediskret, ellers går det bare hen og giver flashback til 1995 hvor alle gik op i at hente "awards" til deres sider.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo, den mulighed så jeg også gerne. Der er fortsat ingen af logoerne der lever op til mine personlige præferencer :)
Side 1 ud af 5 (48 indlæg)