Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRAFIK KONKURRENCE - AFSTEMNINGEN!!!

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/12/2005 2:20:33 PM Forfatter: Mikkel deMib Jo, den mulighed så jeg også gerne. Der er fortsat ingen af logoerne der lever op til mine personlige præferencer :)

 
Jeg forstår den ikke, men det er jo ikke første gang. Hvad dine præferencer angår, er selve grafikken så ikke underordnet? Google er vel ikke i stand til at vurdere på det designmæssige men kun den tilknyttede tekst og alt-taget's tekst? Jeg troede at det var det, du hentød til i dit sidste indlæg.
 
 
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Som jeg tidligere har givet udtryk for ville jeg foretrække et "integreret" design, derne med brug af CSS, så man får et logio der samlet set fremstår flot of som også gavner i forhold ti søgemaskinerne. Ingen af ovenstående logoerne opfylder dette ønske. Derudover vil jeg give fey.dk ret - der er altså ingen af ovenstående jeg ville ploacere på mine egne websites :)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo trods alt meget sværet, at tilfredsstille alle!!!! Det er jo heller ikke noget krav at i ligger ikonet op på Jeres side. Så hvis man ikke kan lide designet er det nemmeste vel bare at lade være!!

 
Hold da op hvor ville jeg gerne se det design alle 1000 aminoer elsker :-)
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

Jeg skal lige ha afklaret hvad "link tekst" og et "integreret design" er. Jeg har ikke en dyt forstand på det, men derfor skulle det vel nok kunne lade sig gøre at tilpasse en af logoerne dine krav - eller?

Hjælp mig lige med en forklaring ...


Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

> Hold da op hvor ville jeg gerne se det design alle 1000 aminoer elsker

Foreløbigt er der 29 - så man må sige vi er langt fra målet

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ida, det jeg mener, er et design hvor der indgår en helt almindelig (udskiftelig) link-tekst. Denne tekst kan så "integreres" med grafikken ved hjælp af CSS (Style Sheets) så det samlet set fremstår som en flot helhed.

Med et logo, der i bund og grund skal bruges til at skabe flere links til Amino, synes jeg det er et meget vigtigt krav at der indgår en sådan almindelig link-tekst. Det er efter min mening dumt at smide den store værdi en rigtig inktekst vil give ud, når det nu engang er muligt at lave logoet så det indgår. Det ville være sørgeligt hvis ren estitik vinder over effekt.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
hej Mikkel

Er der et problem i at lave et "tomt" logo
hvor man så tilføjer teksten - forstår du hvad jeg mener?


Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lavet et par eksempler med CSS, http://www.d0t.dk/amino/ (i bunden), sådan noget du tænkte på Mikkel?

Naturligvis kunne der inddrages grafik for at lave dem lidt mere interessante, men jeg kan nu godt lide dem sådan der - amino farver og Comic Sans :)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, Sune, lige præcis. Som du selv nævner er der rig mulighed for at udbygge samme model med noget mere "imponerende" grafisk - hvis det er det der ønskes. Pointen er, at få inddraget det tekstlink (som så iøvrigt kan varieres).
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/12/2005 9:56:07 AM Forfatter: Christian Birch Du glemte mit forslag

Pinligt - Undskyld - Beklager........
Vejen til Helvede er brolagt med dårlige undskyldninger - her er et eksempel:
Jeg lavede først en tråd med afstemning, som ikke fungerede.
Så kunne jeg ikke finde ud af at kopiere pics ind i teksten.
Derefter fungerede mit FTP-program ikke, så jeg ikke kunne lægge eksemplerne op på min egen side.
Da jeg endelig fik det til at virke, syntes jeg faktisk, at jeg manglede et bidrag, men kunne ikke huske, hvor det var.
Jeg tjekkede mine PM og min mail igen - jeg havde det hele med.
Jeg glemte dig simpelt hen i forvirringen, Christian.
 
Jeg kan blot konkludere, at man skal sætte teknikkloge til at håndtere teknikken, men det bringer jo ikke dit forslag på banen nu.
 
Jeg vil opfordre alle til at kigge Christians forslag - og hvis nogen har en brugbar idé til, hvordan vi får det med i konkurrencen, så kom endelig med den - min lørdagshjerne rækker ikke. Desværre.
 
Go weekend
 
Hans
Side 2 ud af 5 (48 indlæg)