Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRAFIK KONKURRENCE - AFSTEMNINGEN!!!

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kunne jo starte med at vise hans forslag :)

Derefter kunne dem som var begejstret for hans forslag skrive her i tråden, hvis der kom rigtig mange så kunne man lave en om-afstemning. Hvis der ikke er stor stemning for hans forsøg, er det vel som sådan ligemeget om han var med eller ej.

Jeg tror ikke der er nogen måde at få ham med i løbet, selvom det var muligt at smide ham ind i afstemningen ville det jo ikke give et korrekt billede da mange allerede har stemt og ikke kan stemme igen.
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/12/2005 9:15:28 PM Forfatter: Sune Christesen Jeg har lavet et par eksempler med CSS, http://www.d0t.dk/amino/ (i bunden), sådan noget du tænkte på Mikkel? Naturligvis kunne der inddrages grafik for at lave dem lidt mere interessante, men jeg kan nu godt lide dem sådan der - amino farver og Comic Sans :)

Hej Sune
 
De der links er bare top-nice....de har min stemme...

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune

Fede link -
Dog er min første tanke, om amino er en del af Danske Bank koncernen
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/12/2005 10:54:13 PM Forfatter: Martin Tygsen Du kunne jo starte med at vise hans forslag :)

Her er Christians forslag, som jeg svigtede i første omgang:
 
 
mvh Hans
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg kan faktisk også rigtig godt lide Sunes forslag....

mvh Carsten
 
 
 
 
 
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for de fine ord, dog kan der ikke stemmes på dem - de er lavet efter indleveringsfristen :)

Hvad angår Danske Bank så er det den mørkeblå farve her inde fra samt Verdana/Comic Sans jeg har brugt, og idéen til opbygningen har jeg fået fra de mange forskellige bannere der bruges af webmastere etc. for at vise hvilke teknologier der bruges/støttes (eksempler). Eftersom man meget ofte ser den sturktur af bannere på nettet tænkte jeg ikke på at det kunne associeres med Danske Bank''s logo, men nu hvor du siger det og hvis man ser på det fra en anden vinkel kan jeg da godt se der er en lighed :)
- Det "problem" har den lyseblå udgave dog ikke skulle jeg mene.

Hvis nogen skulle være interesserede i at bruge bannerne, har jeg puttet kildekoden til dem i en tekstboks på siden hvor den kan kopieres fra.
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer incl Hans og Dr Thorborg

 
Det er altid ufedt at ændre reglerne for en konkurrence når den er i opløbet, men hvis vi finder frem til et amino.dk logo og ingen eller kun ganske få vil bruge det - hvis man skal se på antallet af stemmer:-) Så er en del af ideen om et amino.dk logo skudt noget ved siden af.
 
Er der ikke mulighed for nu! At indsætte en klausul om at et fastsat antal aminoer skal stemme før et logo bliver valgt?
 
Man kunne jo evt kalde det første valgrunde eller som i nogle af de der skøre tv-programmer hvor man stemmer gang på gang for stadig at opleve at der altså kommer endnu en runde før den endelige vinder bliver fundet!
 
Det var faktisk et tilfælde at jeg faldt over afstemningen - måske Dr Thorborg kunne lave et lille afstemningsfelt i sin ellers næsten perfekte hovedmenu - det ville sætte fokus på denne for amino.dk vigtige identificering og selvpromovering.
 
NB Af hensyn til risikoen for at dette indlæg drukner i de helt utroligt mange indlæg der kommer på amino.dk hver dag - tillader jeg mig at dobbeltmarkere dette indlæg, således at det også bliver indsat i et nyt topic på testeren - beklager hvis jeg jokker på nogle tæer - men jeg synes det er et ret vigtigt spørgsmål for amino.dk
 
 
Mvh
 
Lars C
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Lars, lige en detalje: det har aldrig været meningen at lave et LOGO til Amino, men en slags "jeg er aktiv Amino-bruger"-certifikat-agtig-lignende ting.

Det er bare en sjov lille gadget, hvis man er interesseret i at plastre sit website til med den slags.. :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 11/15/2005 7:06:50 AM Forfatter: fey.dk Lars, lige en detalje: det har aldrig været meningen at lave et LOGO til Amino, men en slags ''jeg er aktiv Amino-bruger''-certifikat-agtig-lignende ting. Det er bare en sjov lille gadget, hvis man er interesseret i at plastre sit website til med den slags.. :)

 
Hej Fey
 
 
Et certifikat/gadget/what ever som man kan bruge på sin hjemmeside og vise at man er aktiv aminobruger, vil have samme funktion som et logo - idet det skal henlede opmærksomheden på amino.dk.
 
Hvis det blot er for sjov og ikke har nogen mening eller at ret mange vil bruge det - er spild af tid og vil blot betyde at dets effekt bliver begrænset.
 
 
Mvh
 
Lars C
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Et certifikat/gadget/what ever som man kan bruge på sin hjemmeside og vise at man er aktiv aminobruger, vil have samme funktion som et logo - idet det skal henlede opmærksomheden på amino.dk.


Det bliver vi så ikke enige om. Jeg synes der er himmelvid forskel på et officielt logo og en eller anden dims.

Hvis det blot er for sjov og ikke har nogen mening eller at ret mange vil bruge det - er spild af tid og vil blot betyde at dets effekt bliver begrænset.


Jeg kan ikke forestille mig det er andet end for sjov, men måske jeg har misforstået noget...

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)