Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sparring til internet-ide

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Engesvang
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg overvejer en ide til en international service, der kræver en vis for form for samarbejde med store elektronikkoncerner. Men tjenesten kan måske i første omgang etableres uden direkte samarbejde ved at høste koncernernes egne informationer på nettet. Er det nogen, der har et bud på en internet-iværksætter, som vil bruge en time eller to på at tale ideen igennem med mig?

 

Det er primært de forretningsmæssige aspekter, kapitalbehov, samt råd til, hvordan jeg går frem, når jeg kaster mig ud i det.

 

Jeg har egentlig selv et godt netværk i it-branchen, men er simpelthen lidt forsigtig med at vove mig frem med ideen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil gerne hjælpe, men har så travlt at jeg ikke kan gøre det free of charge. Men hjælper gerne et par timer til billige penge, og der er masser af erfaringer at høste. Udover www.engodsag.dk har jeg stået bag to andre internetvirksomheder, som er solgt i dag... Og nej, ENGODSAG.DK er ikke solgt, og bliver det heller ikke :-)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved at Nicolai Seest (tidl. formand for Dansk Iværksætterforening) bl.a. arbejder som iværksætter-coach mod betaling. Han er vist det man bedst betegner som serie-iværksætter, men hvor meget viden han har om IT ved jeg ikke. Prøv at kontakte ham og spørg.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)