Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grosist af DVD Film

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Er det nogen som kan hjælpe mig med at finde en grosist til DVD Film, den skal være dansk....
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er andre og bedre udbydere end SMG men det afhænger af om det er til salg eller udejninng  du søger.

Er det til salgs-DVD''er kan du med fordel kontakte de enkelte udbydere såsom SF Film, SandrewMetronome, Nordisk Film mv. for at opnå de bedste priser. Her skal du indkøbe fra hver leverandør og derved lave flere indkøb. Vælger du en grossist så kan du nøjes med én leverandør men betale en anden og ofte højere pris men til gengæld spare en del administration.
 
Vil du handle direkte kan du f.eks. starte med at snakke med SF Film - www.sf-film.dk og høre hvad de kan tilbyde af priser og muligheder. Dernæste kan du kontakte firmaet Poul Hansen www.poul-hansen.dk som er grossist.
 
Er det til udlejningsmarkedet så er der mulighed for at bruge DVS Entertainment - www.dvs-entertainment.dk som mig bekendt er leverandør til tankstationerne herhjemme.
 
 
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 12-11-2005 01:44:09
Forfatter:oshop
Er det nogen som kan hjælpe mig med at finde en grosist til DVD Film, den skal være dansk....


Jeg kan godt se at det en lidt gammel post, men syntes alligevel at jeg lige vil dele med dig at skal du bruge en dvd film grosist er Elap, den største, mener faktisk at de ejer Poul Hansen, (men er ikke helt sikker)

http://www.elap.dk/


e-tasker.dk - Nordens største online forhandler af tasker

Fra Silkeborg
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)