Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skæve ideer

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Astcon Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg får typiske en ny ide hver uge. Nogen af dem er gode og andre dør en hurtig død.

Min erfaring er at når man deler dem med andre får man af og til gode input som kan gøre ideen meget bedre - eller gør at ideen tager en helt ny form.

Dette er en fantastisk process og vel dybest set det som Amino nogen gange bliver brugt til.

Nogen af mine ideer kunne godt vokse i amino regi, mens andre har en sådanne karakter at de ikke bør deles - hvis de skal være noget værd.

Desuden overvejer jeg også om internettet er det ratte forum. Et personligt forum hvor man kendt hinanden ville måske give bedre input.

Jeg tænker også at sådan et lukket fordum måske kunne være det netværk som kunne hjælpe med at realisere ideerne - Hvilket igen er meget sjovere end selv at gøre det.

Giver mine overvejelser mening?, eksistere sådanne netværksgrupper, var der nogen som ville deltage i dem, Hvordan sikre man sig at ideerne kan udfolde sig.

Freelance konsulent: Claus Lavdal

Speciale: Virksomheds start, Interim Management, projektledelse, coaching

Fra Vojens
Tilmeldt 6. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det giver da mening....altid godt at have nye idéer...

Jeg fik for 2 år siden dannet en lille gruppe på 4 personer, vi mødes "in real life" mindst 1 gang i kvartallet, selvom vi er spredt med halv jylland, halv sjælland. 

Jeg foretrækker helt klart personlig debat om idéer m.v. - og i gruppen kender vi nu hinanden så godt, så alt kan vendes og vi stoler også på hinanden, hvad der var meget vigtigt for os alle, da det jo også ofte er det økonomiske der vendes.

Kattebladet for hele familien - www.minvenkatten.dk

 

Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes folk som er blevet rige på mine ideer.

Jeg deler aldrig noget mere, jeg ku ha haft milliarder i dag, så jeg kan lave den film som er mit endelige mål.  suk...

Når jeg nu er på vej ud og skaffe kapital, bliver det på lukkede møder, som bliver filmet. Så kan jeg sagsøge røven ud af bukserne på dem, hvis de gør det en gang til.

Bare mit råd..   hvis man har for mange ideer, og deler dem..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)