Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan starter man et mobil selskab op? :)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Som overskriften siger, undrede jeg mig over hvordan man starter et mobil selskab. Og hvor meget det cirka koster at lave sådan et :)

Med venlig hilsen

Sandhu

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 15. May 13
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du søger på "eget mobilselskab" på google, får du masser af resultater.

Hvad jeg kan se, så skal du regne med mellem 200.000-500.000 til opstart :)

Fra Greve
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Onfone har et mål på 250.000 kunder inden udgang af 2011, også har de sikret en kvart mia ind på bank bogen. De har 160.000 kunder lige nu. Men jeg skal ikke sælge mit hvis jeg kommer igang :)

Fra Greve
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det Lund :)

det prøver jeg lige at se på..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Sandhu:

Hej Aminoer

Som overskriften siger, undrede jeg mig over hvordan man starter et mobil selskab. Og hvor meget det cirka koster at lave sådan et :)

Med venlig hilsen

Sandhu

Lav en aftale med en udbyder og markedsføre dig :)

Jeg har hørt i branchen, at hvis man er rigtig dygtig koster det cirka 500 tkr. at starte, derudover kommer alle de løbende omkostninger som personale, og kæmpe investeringer i markedsføring.

At kaste sig ud i projekt som bibob eller onfone - kræver en stor pung, eller en ret velvillig bank, for det kommer til at koste dig adskillige millioner, og kun hvis du virkeligt er dygtig til at markedsføre dig, tjener du det ind.

Skal ikke dræbe lyset i dine øjne, men det er rigtigt rigtigt dyrt. :)

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på companymobile.dk (ejet af TDC)

Prisen kommer helt og aldeles an på hvad du kræver af dit mobilselskab. Vil du bruge deres eksisterende CMS-system? Skal du tilknyttes deres udviklerteam? Kræver det gennembranding i eget navn, eksempelvis på sim-kort, regninger og kuverter? Skal du have ejerskab over dine egne kunder?

/ Emil

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Emil nævner er  companymobile.dk den billigsite måde at komme i gang, men ikke nødvendigvis den billigste måde i længden.

Du skal regne med mellem 500.000 og 1.000.000 før du har en teknisk platform du kan oprette den første kunde på, derudover skal du markedsføre din nye udbyder - her kan du godt regne med et par milioner bare i opstart hvis du går efter B2C markedet.

For at komme op på en kritisk masse af kunder vil jeg derfor skyde på at det vil koste dig på den store side af 10 mil dkk.

 

Når man skal starte et teleselvskab er din største udfordring at få forhandlet gode priser fra din MNO, hvis ikke du får det kan du ligeså godt lukke og slukke fra starten.

Fra roskilde
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 152
Fra  FestFest.dk Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandhu (:

Ved ikke hvaf det koster osv. men kan oplyse om af onfone eks. kørte med underskud på den forkerte side af 10 mio. DKK. dette er selvfølgelig grundet deres ekstremme markedsføring, dog regner de med at kører positivt senest i Maj (:

Så du skal altså have nogle penge stående, låne, investor(er) m.m. :)

men go for it, hvis du mener du har et koncept som differentiere sig fra dine konkurrenter ;)

Vh

Peter Rohde Rasmussen

Entrepreneruship is living a few years like most people won't, and then living the rest of your life like most people can't

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person
Men trådstarter spørger jo efter hvordan man starter et mobil selskab op. Og det kræver vel ikke andet end en cykel, scooter eller bil. Så er man da mobil..

Mvh. Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)