Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg med 7000 dkr?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har fået at vide at jeg skal have 7000 dkr tilbage i skat men det er jo super tænker jeg, men hov der er jo brugt iløbet af no time og det er ret ærgeligt.

Egentlig vil jeg godt investere dem i en fremtidssikring feks. en webshop er der nogen det har en ide til hvad at der kan få penge til at blive til flere?

Preben

 

 

 

+

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den simple opskrift på succes er passion.

Så hvis du skal bygge en webshop, skal det være omkring et emne, som du virkelig brænder for.

Nu har jeg aldrig selv startet en webshop, men jeg tror ikke, at du kommer særlig langt for 7000 kroner, men det er selvfølgelig en start Smile

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaa... Du kan sagtens få en webshop op at stå for 7000 kr. men du mangler stadigt et varelager og en betalingsløsning via PBS (nu Nets)... Men det er et godt skridt i den rigtige retning.

 

Omvendt: Bruger du pengene, ja så er de jo væk. Investere du pengene - Dette bliver du ikke rig af.

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

ja du kan sagtens få en pæn webshop op at stå men så mangler der et varelager og markedsføring for at kunderne ved du eksisterer og det løber op alt sammen.

et forslag kunne være at du måske slog dig sammen med et par stykker om at bygge en webshop op :-)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben:

Jeg har fået at vide at jeg skal have 7000 dkr tilbage i skat men det er jo super tænker jeg, men hov der er jo brugt iløbet af no time og det er ret ærgeligt.

Egentlig vil jeg godt investere dem i en fremtidssikring feks. en webshop er der nogen det har en ide til hvad at der kan få penge til at blive til flere?

Preben

Hej Preben

Ja der er nok ingen tvivl om at hvis man blot vælger at smide dem ind i "sit eksisterende" forbrug, så er de hurtigt brugt.

Vi har jo talt på telefonen tidligere, og jeg har lige sendt dig en mail, og jeg syntes det er lidt "vildt" at beløbet passer 100% til mit forslag.

Mvh.

Martin

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin 

Tak for tilsendte men det er ikke lige den slags forretning jeg har lyst til at satse mine penge, og du behøver ikke at sende mail til mig 3 dage i træk jeg skal nok bekræfte din mail når jeg er helt sikker på at jeg vil bestille dine produkter.

Med venlig hilsen preben

 

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Preben.


Som mange af de andre også skriver, så gælder det om at finde noget man brænder for! Når du har fundet det, så er de 7000 kr. da en god start!

Alternativt kan du også "investere" pengene i bøger eller lignende, for at blive klogere på et emne, du måske kunne starte en webshop indenfor.

Held og lykke med din(e) investering(er)!

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben:

Hej Martin 

Tak for tilsendte men det er ikke lige den slags forretning jeg har lyst til at satse mine penge, og du behøver ikke at sende mail til mig 3 dage i træk jeg skal nok bekræfte din mail når jeg er helt sikker på at jeg vil bestille dine produkter.

Med venlig hilsen preben

Hej Preben

Det er selvfølgelig helt i orden.

Mht. mails, så er jeg da noget overrasket over at du finder tid til at svare mig herinde på denne måde!

Vi laver en aftale i telefonen hvor jeg siger ok til at sende dig et produkt uden at kræve betaling op front, men beder dig blot bekræfte på en mail. I mine øjne ganske simpelt - Da du ikke bekræfter efter 2. snak på telefonen og 2. mail så spørger jeg på en 3. mail om du vil annullere (14. 16 og 18. februar). For når vi aftaler at jeg skal sende produktet afsted til dig, så syntes jeg det er rimelig useriøst måden du vælger at ignorere på.

Men ingen ko på isen...Wink jeg sletter da bare ordren, og så kan du jo vende tilbage hvis du en dag bestemmer dig.

God weekend.

Mvh.

Martin

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Preben:

Hej Amino

Jeg har fået at vide at jeg skal have 7000 dkr tilbage i skat men det er jo super tænker jeg, men hov der er jo brugt iløbet af no time og det er ret ærgeligt.

Egentlig vil jeg godt investere dem i en fremtidssikring feks. en webshop er der nogen det har en ide til hvad at der kan få penge til at blive til flere?

Preben

www.danskespil.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)