Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem stemmer i på ved næste valg?

Side 3 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg vil smide en stemme på Social Demokraterne, som jeg har gjort lige siden jeg måtte stemme. 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Med knap 50 % af stemmerne herinde, og omkring 4-5 % i hele Danmark, er det næppe til diskussion, hvem Liberal Alliance henvender sig til Smile

Det er godt at se!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har altid været social kammerat, men i år skal stemmen gå til enten Radikale eller LA - men jeg har ikke besluttet mig endnu.

Er der nogen der kan hjælpe med For og Imod? ;-)

Jeg kan rigtig godt lide LA's holdninger til mindre bureaukrati og færre regler/forbud, men jeg har ikke sat mig ind i, om det bare er tomme valgløfter, eller hvordan de rent faktisk har tænkt sig at føre det ud i livet.

I den anden grøft kan jeg rigtig godt lide de Radikales idéer om bæredygtighed og miljø mv.

Så jeg har ikke stemt endnu.

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

@Allan I:

Når det gælder hele diskussionen om LA bare er tom valggas eller ej, synes jeg, at der er én ting, der er værd at navne:

Under finansforhandlinger trak LA sig ud - stoppede simpelthen - fordi, at de ikke kunne få nogle af deres ultimative krav indført. Det kan vise mange ting, alt efter hvem man spørger, men sådan som jeg ser det, betyder det, at LA faktisk mener hvad de vil og ikke går på kompromis.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Mark Jensen:

Uha, den må gå under "et andet parti" Smile 

Hvis vi skulle have alle de helt små partier med, bliver vi jo også nødt til at have kommunist partiet etc. med :)

 

Nu sider enhedslisten jo faktisk i folketinget!

Det er enormt ulækkert at se et forsøg på en afstemning hvor afstemningsafholderen er dybt partisk. Men folk er selvfølgelig godt klar over at det betyder at udfaldet kan bruges til nul og en hat.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Mark Jensen:

Uha, den må gå under "et andet parti" Smile 

Hvis vi skulle have alle de helt små partier med, bliver vi jo også nødt til at have kommunist partiet etc. med :)

 

Nu sider enhedslisten jo faktisk i folketinget!

Det er enormt ulækkert at se et forsøg på en afstemning hvor afstemningsafholderen er dybt partisk. Men folk er selvfølgelig godt klar over at det betyder at udfaldet kan bruges til nul og en hat.

Hej Mikkel,

Hvad drager du dog den konklusion fra.

Jeg gider ikke engang at argumentere imod det, jeg ved godt at du ofte er en troll her på amino, og det ender ofte i en dum diskussion med mudderkast. 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg stemmer SF, da jeg tror de er en af de eneste der vil gøre noget ved miljøet , det er første man skal tænke , når dette er iorden kan vi tænke på penge , nu må stå samme så vi bremser hvad sker lige nu på grønland f.eks.

Nu har jeg selv været  som man kan jo mere nordlig man kommer på jo er den jo mere stiger temperaturen i , nogle steder som Danmarks hav et af verdens nordligste punkter, ser dog grundet nogle tundraen metan gasser der ligger i isen kommer der en selv forstærkende effekt som at grønland vil blive varmere meget hurtigt målt denne vinter op 15 plus grader altså varmere end i Danmark og Norge mv. dog er det ikke ligefrem sundt udvikling og tør ikke tænke 10 år frem dog har denne selv stærke effekt betydet at vinde er flytte derved får vi det koldere i en periode , kan huske en artiklen for ikke så længe siden i politiken.dk der vidste alle verdens lande sidste 20 år hvordan nogle lande stiger og falder , kan ikke finde dette kort mere med læste avisen denne dag

http://www.dmi.dk/dmi/index/nyheder/nyheder-2010/oktober_2010_-_varmen_fortsatter.htm



http://climategreenland.gl/klimaforandringer/temperaturen_stiger/hvorfor_stiger_temperaturen/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Det er pt. et svært spørsmål, syntes det er nogen være skvaderpander hele flokken.. der er ingen idag som er værdig til at få min stemme... magen til pampere :-(

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lasse Smith:

Jeg mangler stemmen "Jeg stemmer ikke" simpelhen fordi de partier og løfter som bliver smidt rundt er varm luft.

I Belgien er det lovpligtigt at stemme, og det synes jeg i store træk er en glimrende ide. Hver dag dør der mennesker i verden i kampen for at få lov at stemme, og at kunne afgive sin stemme er et ekstremt stort privilegium.

Jeg er enig med dig i, at det kan være endda meget svært at finde det rette sted til krydset, men så må "det mindste onde" vælges.

At leve i frihed og demokrati er ikke en selvfølge - og at stemme efter sin overbevisning er en ganske effektiv måde at fastholde friheden på.

Bare mine 5 cent. Nå ja - hvad stemmer jeg? Jeg har stemt Venstre i mange år, men jeg er snublende tæt på LA denne gang.

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BRAVO BRAVO BRAVO rosenstand!

Folk der ikk stemmer bør heller ikk broke sig over nogen samfundforholde over hovedet. Det er en ære at stemme ogse selvom politikkerne i Danmark ikke er meget bevendte.

 

Side 3 ud af 7 (68 indlæg)