Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem stemmer i på ved næste valg?

Side 5 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Nemlig! Og hvordan konservatisme kan sameksistere med iværksættere, som netop lever af at tænke out-of-the-box og gøre tingene på en anderledes, ny og smartere måde, er for mig 100% uforståeligt.

 

Så er det fordi du ikke aner hvad konservatismen går ud på, men her er lidt godnat læsning

http://da.wikipedia.org/wiki/Konservatisme

Der står ingen steder at man ikke må nytænke blot fordi man har en konservative grundholdning

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Så er det fordi du ikke aner hvad konservatismen går ud på, men her er lidt godnat læsning

Muligvis at Konservatismens-Karl-Marx har en anden holdning, jeg kigger bare på betydningen af ordet ... som går ud på at bevare status-quo .. hvis ikke det er de konservatives politik vil jeg umiddelbart mene at de har valgt et pænt dårligt navn :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Henrik Nielsen:

Så er det fordi du ikke aner hvad konservatismen går ud på, men her er lidt godnat læsning

Muligvis at Konservatismens-Karl-Marx har en anden holdning, jeg kigger bare på betydningen af ordet ... som går ud på at bevare status-quo .. hvis ikke det er de konservatives politik vil jeg umiddelbart mene at de har valgt et pænt dårligt navn :-)

Ud fra den vinkel forstår jeg godt din holdning til konservative, men det er faktisk lidt urimeligt at folk tror at vi kun ønsker status quo, for det passer nu ikke. Iøvrigt er konservatismen, den eneste politik med en sand social vinkel.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel Mikjær Christensen:

Imo. er det ret klart hvor du står ... hvorfor jeg fortjener at blive kaldt en troll for at pointere det åbenlyse forstår jeg imidlertid ikke.




Har du hørt om karma Mikkel? Wink


allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Keld:

Jeg stemmer også liberal alliance. Jeg har ellers stemt konservativ før hen, men de har simpelthen mistet taget og fokus, sådan synes jeg generelt det er for den nuværende regering - det handler ikke så meget om egentlig politik, men mere om at håndtere personskandaler og mudderkastning imellem partierne.

 

Og når meningsmålingerne siger noget andet, så stemmer du igen på noget helt 3. , undskyld, jeg kender dig ikke, så tag det ikke personligt!

Om man er konservativ, afgøres ikke om der er  personskandaler eller andre ting, konservatismen er grundholdning man har til livet

Selvom du på forhånd skriver undskyld, så synes jeg det du skriver er helt usmageligt og en utrolig irriterende generalisering. Hvorfor overhovedet påstå at jeg stemmer alt efter popularitet, når du ikke kender mig?

Det kan godt være konservatisme er en grundholdning til livet, men når partiet ikke formår at udrette noget udover diverse personskandaler, så har man vel lov til at stemme anderledes? Jeg stemmer ikke LA pga. personskandaler hos de konservative, men fordi partiet fuldstændig har mistet fokus for hvad det er de vil og hvor de vil hen, prøv hurtigt at tænk på nogle mærkesager for de konservative. LA har nogle helt konkrete mærkesager som de kæmper for, i øvrigt har de også foreslået konkrete initiativer for at nå deres mål. Jeg synes LA er et frisk pust i et dansk politisk system der går for meget op i mudderkast og talen efter munden. Derfor stemmer jeg ikke LA fordi det er "flavour of the week" men netop fordi jeg synes de har mere at byde på end andre partier.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:

Alle ser ud til at være enige om at DF's indflydelse er for stor, men i folks iver for at promovere lige præcis deres egen metode til at manøvrere dem ud på et sidespor opnår man så stor splittelse i oppositionen (dvs dem som er imod DF) at flertallet imod dem faktisk bliver årsagen til at de genvælges, fordi den mængde utilfredse vælgere er så spredt blandt politikere der er så uenige at de ikke kan samle sig om opgaven. Det er sku lidt tragisk :-)

hvad jeg kan læse mig til er nogle af de mest miljø venlig partier er det DF og SF men jeg stemmer SF grundet jeg hader DF udlændings politik, men vis der kun var f.eks. venstre og DF bliver det DF så slemme er de ikke , det er også slemt ikke at tænke på vores natur.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Liste D mangler faktisk på listen.

Faktisk tror jeg at det her er et af de bedste bud på at rede DK http://vimeo.com/18878027 ihvertal et langt stykke hen af vejen!

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Lasse Smith:

Jeg mangler stemmen "Jeg stemmer ikke" simpelhen fordi de partier og løfter som bliver smidt rundt er varm luft.

I Belgien er det lovpligtigt at stemme, og det synes jeg i store træk er en glimrende ide. Hver dag dør der mennesker i verden i kampen for at få lov at stemme, og at kunne afgive sin stemme er et ekstremt stort privilegium.

Jeg er enig med dig i, at det kan være endda meget svært at finde det rette sted til krydset, men så må "det mindste onde" vælges.

At leve i frihed og demokrati er ikke en selvfølge - og at stemme efter sin overbevisning er en ganske effektiv måde at fastholde friheden på.

Bare mine 5 cent. Nå ja - hvad stemmer jeg? Jeg har stemt Venstre i mange år, men jeg er snublende tæt på LA denne gang.

Det er bestemt ikke en selvfølge at man kan stemme, men jeg vil nu hellere have kvalitet i de stemmer der bliver afgivet, end have 25% der stemmer som vinden blæser, hvad deres kammerater stemmer, eller stemmer som forældrene har gjort de sidste 30 år, uden at have sat sig ind i hvad det handler om. Tvinger man folk, så alle SKAL stemme, giver det ikke et bedre billede af hvad befolkningen ønsker, hvis man ikke interesserer sig for politik. Jeg forstår ikke man ikke interesserer sig for ting der berør os alle, men dem er der alligevel mange af. Så for min skyld, må de der sætter kryds som på en lottokupon, hellere end gerne blive hjemme i sofaen. Men der er selvfølgelig også muligheden at stemme blankt, men den rubrik synes jeg ellers er ekstrem værdifuld, for de der ved hvad de gør, og har lyst til at stemme. Den sender signalet om, at man ikke er tilfreds med, eller ikke kan forenes med de partier der er på det givne tidspunkt. 

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mest sørgelige, hvis vi får en S og SF regering, bliver at vi ikke kan "bonge" Helle T for ikke at holde valgløfter, for hun kommer ikke med nogle. Et godt standard svar fra en mulig kommende statsminister "Det tager vi med arbejdsmarkedet parter når vi kommer i regering".. 

Er jeg den eneste der er ret frustreret over at hun kan finde på at svare sådan fremfor at komme med en klar udmelding om hendes politik? 

Det bliver et meget sørgeligt Danmark, hvor vi bliver lænket på hænder og fødder med regler og tårnhøje skatter

På min skole fik besøg af en ny, ung og meget energisk socialdemokrat, der stiller op til næste valg. Hendes plan for at komme godt fra krisens ødelæggelser var/er: Lån en helvedes masse penge, så vi kan få staten kan finansere byggerier og vedligeholdelse af gamle bygninger. Jeg sagde til hende: Men det får staten ikke penge ud af. Hun svarede: Jo for så betaler arbejderne jo skat Skype-Wondering.. Hun har nok glemt at vi lige har lånt en masse penge for at få nogle af dem tilbage gennem skatter (og selvfølgelig alle de skjulte skatter).

Jeg synes lidt det er skjult kommunistisk tankegang: Kun staten er klog/god, så den skal jo selvfølgelig styre det hele. Den private sektor er fy fy..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Buus:

Det mest sørgelige, hvis vi får en S og SF regering, bliver at vi ikke kan "bonge" Helle T for ikke at holde valgløfter, for hun kommer ikke med nogle. Et godt standard svar fra en mulig kommende statsminister "Det tager vi med arbejdsmarkedet parter når vi kommer i regering".. 

Er jeg den eneste der er ret frustreret over at hun kan finde på at svare sådan fremfor at komme med en klar udmelding om hendes politik? 

Det bliver et meget sørgeligt Danmark, hvor vi bliver lænket på hænder og fødder med regler og tårnhøje skatter. 

På min skole fik besøg af en ny, ung og meget energisk socialdemokrat, der stiller op til næste valg. Hendes plan for at komme godt fra krisens ødelæggelser var/er: Lån en helvedes masse penge, så vi kan få staten kan finansere byggerier og vedligeholdelse af gamle bygninger. Jeg sagde til hende: Men det får staten ikke penge ud af. Hun svarede: Jo for så betaler arbejderne jo skat Skype-Wondering.. Hun har nok glemt at vi lige har lånt en masse penge for at få nogle af dem tilbage gennem skatter (og selvfølgelig alle de skjulte skatter).

Jeg synes lidt det er skjult kommunistisk tankegang: Kun staten er klog/god, så den skal jo selvfølgelig styre det hele. Den private sektor er fy fy..

Fuldt ud enig med, hver parti har sine dårlige sider, så må man tage et valg , hvad er vigtigste for dig og sige dette overskygger de andre ting og der er miljøet vigtigt for mig og det er SF der står meste for det , seneste måling i megafon viser dette her http://www.megafon.dk/default.asp?Action=Details&Item=362

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 7 (68 indlæg)