Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem stemmer i på ved næste valg?

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg giver dig helt ret i at miljøet er vigtigt. MEGET MEGET vigtigt endda... Men jeg tror på at økonomien skal være stabil før vi kan gøre noget for miljøet. 

Så jeg må nok holde mit til at økonomien er vigtigst lige pt. Og jeg tror ikke på at den redes ved at øge den offentlige sektor..

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Buus:

Jeg giver dig helt ret i at miljøet er vigtigt. MEGET MEGET vigtigt endda... Men jeg tror på at økonomien skal være stabil før vi kan gøre noget for miljøet. 

Så jeg må nok holde mit til at økonomien er vigtigst lige pt. Og jeg tror ikke på at den redes ved at øge den offentlige sektor..

 

Problemet miljøet og vores økonomi grundet vi ejer grønland og den globale opvarmning og da grønland er det sted i verden med højeste temperatur stigninger vil det medføre store ting , når deres metagas gas udvikles der ligger i gletscher der lige nu medføre meget hurtigere opvarmning der og is oveni giver lys igen, dette står lille Danmark med noget af det der kan udvikle sig til et verdens største miljø problemer

Du kan ikke forstille dig hvad sker når udvikling eksplorere for forsker har undersøgt der ligger et af verdens hoved miljø problemer i verden for der er ekstrem mængder metan gas gemt der , tvivler ligefrem man fatter hvad dette betyder med tænk hvad varme det vil give , hvad der kommer af ekstra vinde og energi når dette sker og det er stille begyndte nu.

http://climategreenland.gl/klimaforandringer/temperaturen_stiger/metan/

Vores økonomi er okay lige nu , jeg tror bare vi skal motiveres , til at finde den vej der føre vejen frem med både  økonomi og miljø, med alle kan altid sige økonomi ikke er god for man har ikke stor nok lejlighed hus eller bil mv. men kig positivt på det vis vi ikke havde alle disse ting store biler så mange alle i verden var der færre miljø problemer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også stemt på både Konservative og Venstre tidligere - primært Venstre, men blev deprimeret over deres køb-stemmer-med-gaver filosofi, der fik de offentlige udgifter til at eksplodere.

Så nu får Anders Samuelsen min stemme ved næste valg.

Hvor sikker den er, afhænger af seriøsiteten. Hvis de bliver en populistisk magnet for TV personligheder, i et forsøg på at gafle stemmer fra 'dumme' Danmark, så kan de rende og hoppe.

Har i den grad savnet nogle blå partier der turde stå ved deres synspunkter, uanset om Ekstra Bladet kan påvise at det går ud over bodega-Benny og tandløse-Tanja. Fortæl dog sensationspressen at de kan rende og hoppe.. "Her er vores synspunkter, og dem der kan li' dem kan stemme på os" Færdig, punktum!

Hvorfor der er en udpræget angst for at fremstå som et elitært/intellektuelt parti forstår jeg ikke. Der er rigelig med partier der appellerer til den anden ende af spektret..

Tilmeldt 5. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

 

Problemet miljøet og vores økonomi grundet vi ejer grønland og den globale opvarmning og da grønland er det sted i verden med højeste temperatur stigninger vil det medføre store ting , når deres metagas gas udvikles der ligger i gletscher der lige nu medføre meget hurtigere opvarmning der og is oveni giver lys igen, dette står lille Danmark med noget af det der kan udvikle sig til et verdens største miljø problemer

Du kan ikke forstille dig hvad sker når udvikling eksplorere for forsker har undersøgt der ligger et af verdens hoved miljø problemer i verden for der er ekstrem mængder metan gas gemt der , tvivler ligefrem man fatter hvad dette betyder med tænk hvad varme det vil give , hvad der kommer af ekstra vinde og energi når dette sker og det er stille begyndte nu.

http://climategreenland.gl/klimaforandringer/temperaturen_stiger/metan/

Vores økonomi er okay lige nu , jeg tror bare vi skal motiveres , til at finde den vej der føre vejen frem med både  økonomi og miljø, med alle kan altid sige økonomi ikke er god for man har ikke stor nok lejlighed hus eller bil mv. men kig positivt på det vis vi ikke havde alle disse ting store biler så mange alle i verden var der færre miljø problemer

At Liberal Alliance ikke tager sig af miljøet er måske heller ikke helt rigtigt. De er, hvad jeg ved af, det eneste parti, der tager debatten om Atom Kraft op.

Derudover kører deres miljøpolitik efter princippet om at dem der sviner i miljøet, skal betale for det. Og ikke at pålægge grønne afgifter til højre og venstre for at skrabe penge ind som skjulte skatter. De har, på papiret i hvert fald, en plan om at bruge grønne afgifter til rent faktisk at hjælpe miljøet.

Men nu må vi jo se om de kan holde alt hvad de lover (det er sikkert den mest brugte sætning om alle partier i verdenshistorie)

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja herinde er jeg nok ret alene. Jeg er selvstændig og boligejer, men jeg stemmer på Helle T! Jeg er ikke nervøs for at betale mere i SKAT. Jeg mangler ikke noget og jeg synes det er vigtigt når nu jeg har været så heldig - at give lidt igen til samfundet.

Jeg bryder mig ikke om holdningen: Hver mand er sin egen lykkes smed" eller hvordan den nu lyder. Synes simpelthen ikke det er helt rigtigt og jeg synes det er vigtigt at vi giver til dem der har brug for det.

Jeg er ikke enig i alle S og SF´s punkter, men det er dem der kommer tættest på mine værdier.

Charlotte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Personligt, er jeg ikke enig med mig selv om hvad eller hvordan jeg vil stemme.

Jeg er lidt bange for at LA er lidt af et vacuum, hvor der ikke kommer noget ud af.

Mens venstre og social vennerne, er ved at dræbe mellem klassen. på bekostning af de rige.

Og i alt det her, så er der ingen partier som der tager de forhold som vi skal leve under de næste 10-20 år seriøst. Vi har total glemt at vi ikke får nogen investeringer i landet. At hele vores industri er ved at dø. At der kommer flere og flere psykiske syge, som der koster penge. Flere og flere enlige forsørger der igen koster penge. Samt ved nedliggelsen af efterlønnen, så vil der også komme flere og flere invalide pensionister.

Jeg savner i den grad visioner, og ikke kun den med at iværksætter er vejen frem, men at det er industien der er vejen frem, for vi kan iværksætte nok så mange internet firmaer, og skubbe nok så lidt kroner frem og tilbage, hvor hoved parten ender i udlandet. Og skat tager resten.

Det eneste som man efterhånden hører, er hvor mange svage mennesker der er i DK, og hvor tit de bliver forsømmet og at de ikke får det som de har behov for. Og så står nogle partier og overbyder. Mens man sætter miljø afgifterne op, samt man forbyder en masse produkter der næsten gør det umuligt at drive erhverv i DK.
Det er fint at man vil have et rent miljø, men det koster penge, masser. Vi betaler allerede idag i dyre domme, for vind energi. Som ikke er rentabel, og som der forurender ahelvede til, når de møller skal pilles ned og destrueres, med alt det glasfiber og epoxy.

Så hvem skal jeg stemme på, aner det ikke. Og tror efterhånden at det er lige gyldigt, for når vi alligevel skal leve som park assistent, eller hjemmehjælper. Så kan vi ligeså godt stemme på DF eller enhedslisten.

/Kenneth

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Jeg er lidt bange for at LA er lidt af et vacuum, hvor der ikke kommer noget ud af.

Det er rigtigt set.

Med al respekt, så har Anders Samuelsen ( med hjælp af en vis bank ) fået effektivt sat en dagsordenen, men når man går ind og analyserer vælgesammensætningen, så varer det ikke længe før man ser at det er et sammenrend af utilfredse vælgere. easy comes, easy goes!

 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen @ Det sammenrund af utilfredse vælgere - hvilket stadigt er + 5 % af befolkningen mindst - kan sagtens skabe resultater. Taget i betragtning af at partiet har været nede på 0.0 % i lang tid, synes jeg heller ikke, at vi kan snakke om 'easy comes, easy goes'. Dem, Anders Samuelsen har samlet her, er der for at blive der.

Håber jeg da.

Det vil tiden vise.

Tilmeldt 9. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg stemmer SF , selvom jeg er igang med at lave mit eget parti, jeg er meget lidt glad for LA, de glemmer de svageste, og jeg tror desværre ikke på at en lav skat giver vækst, så skulle Irland være i toppen af væksten p.t men nu ligger landet sådan at irland har tabt konkurrence evne de sidste 10 år på trods af deres lave skatter, så jeg tror vi skal ind og se på lønudviklingen istedet for alt det der skatte halløj, og så skal vi have en fritflydende valuta ligesom svenskerne har, så kan vi også regulere renten når økonomien ryger ind i modvind

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Halfdan Timm:

Henrik Nielsen @ Det sammenrund af utilfredse vælgere - hvilket stadigt er + 5 % af befolkningen mindst - kan sagtens skabe resultater. Taget i betragtning af at partiet har været nede på 0.0 % i lang tid, synes jeg heller ikke, at vi kan snakke om 'easy comes, easy goes'. Dem, Anders Samuelsen har samlet her, er der for at blive der.

Håber jeg da.

Det vil tiden vise.

Lad mig give dig et eksempel, en del af LA's støtter i øjeblikket er rent faktisk tidligere konservative, herunder desværre også kernevælgere, altså vælgere der ellers normalt ville have stemt konservativt næsten uanset hvad ( årsagen har efterhånden været beskrevet i medierne i et par måneder, så det behøves vi ikke at debattere) Når feststemningen har lagt og når de Konservative har fået samlet stumperne op, så vil en del af dem søge tilbage... For der er trods alt forskel på liberalismen og Konservatismen

Men jeg vil give dig ret, tiden vil give os svaret... af alle de nye partier der har siddet i folketinget i de sidste 50 år, så er det efterhånden kun DF, der har vist sig levedygtige i en længere perioder

 

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)