Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til iPhone/iPad App-udvikler søges som mangler mangler den gode idé.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude,

Jeg har en glimmerende idé til en application til registrering af tid forbrugt på diverse opgaver.

Jeg er desværre ikke selv nogen haj til udvikling, ellers havde jeg sikkert givet mig i kast med projektet selv. Jeg er dog konsulent i IT branchen og lever derfor daglig med de udfordringer det er at holde styr på den tid man bruger på diverse opgaver samt at få faktureret kunderne korrekt. Ofte glemmer man den daglige registrering og når så ugen/måneden rinder skal man til at gætte, og det medfører oftest at der ikke bliver faktureret korrekt og især den reelle tid man rent faktisk brugte på de pågældende opgaver.

Jeg ved at der allerede finde forskellige apps som kan bruges til tidsregistrering, men de kræver alle at man bruger dem rettidigt. Jeg har en idé til hvorledes at man kan optimere time-registrerings processen og jeg er sikker på at der er mange firmaer som vi sætte pris på en sådan applikation.

Har du evnerne til at programmere app i et bruger venligt design til iPhone og iPad så giv et ping, så kan vi måske finde ud at noget.

SpinFighter 

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Har sendt en PM til dig.

DBH,

Morten Dal

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)