Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontruktivt kritk af min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer

Jeg vil gerne have jeres ærlige mening
Om min hjemmeside.
Www.jctagservice.dk

Vh jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

Et website done right. Det er rigtig fint. Simpelt og overskueligt! - kontaktformularen på forside, god idé. Det professionelle finish øger troværdigheden og antyder en ambitiøs virksomhed.

Skal jeg sætte fingeren på noget er det valg af skrifttype i brødteksten, der i mit operativsystem ligner Times New Roman. Her savner jeg noget mere moderne.

dbh,

Simon

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan

I mine øjne, et website done right. Det er rigtig fint. Simpelt og overskueligt! - kontaktformularen på forside, god idé. Det professionelle finish øger troværdigheden og antyder en ambitiøs virksomhed.

Skal jeg sætte fingeren på noget er det valg af skrifttype i brødteksten, der i mit operativsystem ligner Times New Roman. Her savner jeg noget mere moderne.

dbh,

Simon

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har overvejet verdana ?
Vh jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Verdana er et fint valg, synes jeg.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 432
Fra  SpilMedSmil.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin hjemmeside. Meget stilren og simpel!

Meget brugervenlig.

Som der også blive skrevet, så synes jeg også det er en god idé med kontaktformular på forsiden.

Et forbedringsforslag kunne være at have nogle reference på din side, så man kan se hvad du tidligere har lavet. Gerne med nogle billeder af projekterne - Dette vil også skabe endnu mere troværdighed.

Med venlig hilsen

Emil Lykkeskov

Passioneret omkring online marketing & Ehandel.

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin overskuelig side.

Kunne selvfølgelig finjusteres og forbedres, men det kan der jo altid :)

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot hjemmeside Smile

Denne her side ville jeg lave 3 underoverskrifter h1 derved deles de 3 emmer bedre op http://www.jctagservice.dk/fremgangsmade/

meget få siden kunne flyttes enkle linjer , så lidt i småting afdeling, for der er set meget mere tæt skrevet tekster.

Husk udnyt google viser 67 tegn så lav en længere titlen og ,mere sigende titlen jeg mener denne her titlen <title>JC Tagservice</title>

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin, overskuelig og ikke mindst troværdig side.

Jeg har dog nogle ting, du kan optimere:

Verdana vil være en god skrifttype

Skal din webdesigner have en så profileret position i din kontakboks? Ellers kunne du jo overveje at skrive din adresse her, så kan man nemt på forsiden se, hvilket område i landet, du hører til (hvis man nu finder dig i en Google søgning). Du kunne også overveje en footer som går igen på alle sider - altså allernederst på siden, hvor du har E-mail, mobilnr. og adresse. I samme boks til venstre er din e-mail ikke klikbar, det bør den være, så man nemt kan sende en mail, hvis man ikke vil bruge kontaktformularen.

Dit logo er ikke klikbart - det skal det være, og det skal sende brugeren til forsiden - det er alm. standard, når man gerne vil gå til forsiden.

Oplysningerne under Profil: Jeg synes ikke CVR og bankoplysninger hører til her - de ville være mere logisk placeret under Find os - som måske så skulle være Om os eller kontakt os? 

Hvorfor har du ikke en mailadresse, der hedder xxx@jctagservice.dk, når nu du har dit domæne - synes ikke en yahoo-adresse signalerer samme troværdighed.

Har du nogle gode referencer, kunne du med fordel lave et menupunkt til disse.

Sidst, men ikke mindst, skal der lige lidt korrekturlæsning på dine tekster, der er en del kommafejl og lidt nutids-r fejl. Det virker måske ikke så vigtigt, men det er altså med til at skabe troværdighed om dig og din virksomhed:-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle for en god gang kritik.

Jeg går i maskinrummet.

 

ha en god dag til alle.

vh Jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)