Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gl. spand sælges - vw-transporter

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sælger nu min gamle vw Transporter, som har ca. ½ år tilbage til syn.
Det er ikke nogen prydgenstand, men den starter og kører fint, og skal kun koste 5.000 kr.
 
Mvh Hans

Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :
der er noget med du er jyde ikke?
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 03:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lulu
 
 
Fy! Det er ikke pænt at sammenligne jyder med brugtvognsforhandlere:-)
 
 
Mvh
 
Lars C
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej undskyld..

Men kunne ikke lade være.. skulle ikke tages negativt Men kom bare til at tænke på en oplevelse, hvis man må have lov at være personlig.. Men jyder er der nu intet galt med.. man kan faktisk lave gode handler med dem, når det gælder brugt.  Men det forpligter..dog ikke i en jyde sammenhæng.. For der findes noget der er værre når det gælder brugtvogn..
Men nu tænkte jeg generelt, når det gælder brugtvognsforhandling, privat som forhandler.
Nu fortæller prisen desværre ikke noget om hvor ældre denne herre til transporter er?, ej heller hvor meget der skal laves inden syn..
Lars C godt nok undskylder jeg gerne med at jeg er pige, helst til min egen fordel... Men biler kan jeg da lidt om...
 
Men hvis det ikke er muligt at finde køber til din Transporter.. Så få den eksporteret.
 
Mvh
 
"det hjælper at have små øre"
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/14/2005 3:36:02 AM Forfatter: lulu

Nej undskyld..

Men kunne ikke lade være.. skulle ikke tages negativt Men kom bare til at tænke på en oplevelse, hvis man må have lov at være personlig.. Men jyder er der nu intet galt med.. man kan faktisk lave gode handler med dem, når det gælder brugt.  Men det forpligter..dog ikke i en jyde sammenhæng.. For der findes noget der er værre når det gælder brugtvogn..
Men nu tænkte jeg generelt, når det gælder brugtvognsforhandling, privat som forhandler.
Nu fortæller prisen desværre ikke noget om hvor ældre denne herre til transporter er?, ej heller hvor meget der skal laves inden syn..
Lars C godt nok undskylder jeg gerne med at jeg er pige, helst til min egen fordel... Men biler kan jeg da lidt om...
Men hvis det ikke er muligt at finde køber til din Transporter.. Så få den eksporteret.
Mvh
''det hjælper at have små øre''

 
Hahaha - det er fa.... til måde at starte arbejdsugen på!
 
Tror du ikke den gode Hans får problemer med at eksportere den bemeldte gamle øse, efter denne lidet glamourøse gennemgang af dens fortrin samt oprindelse?
 
 
Mvh
 
Lars C
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :
hov... glemte selvfølgelig.. udover der mangler lidt oplysninger om hvor meget den har kørt og er det en benziner eller diesel?.. det er jo selvfølgelig også meget væsentligt...
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe det kan jo være den kører på rådgivergas

 
Mvh
 
Lars C
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Ihhh Lars C dog! 2rødmer" hvor er du dog sød
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Til den pris er det væsentlige vist, om motoren kan starte, og det kan den.
 
Jo, jeg er jyde. Jeg har brugt bilen i forbindelse med et ombygningsprojekt, og skønt den kun er 17 år, er den absolut ikke nogen yndighed.
Men hvis en aminofyr havde lyst til at overtage et gør-det-selv-projekt, så ville han have ca. ½ år til at høvle og svejse inden bilen runder de 305000 km på vej til synshallen. Den ny ejer vil i givet fald have fyldt 50 liter diesel på tanken godt 7 gange, idet den 1,6 liter store turbomotor drikker ca. 1 liter for hver 14 km.
Hvad angår bilens fortid, viser slægtsforskningen ikke andet end at den har boet hos en snedker, som har lavet bunden flad og bygget både skuffe og hemmeligt rum i den.
 
Havde jeg været brugtvognsforhandler, ville jeg nok påstå, at de runde huller i dørene og mellem kasse og kabine betød, at den var forberedt til et monsteranlæg - hvilket ville understøttes af de tre ledninger, der stikker ud, hvor radioen normalt ville have siddet. Jeg ville sikkert også have fremhævet spoileren og udluftningskanalen, som kunne gøre den fladgjorte kasse til et regulært sovekammer ved hjælp af 400 kr. og en tur ind til Lars Larsen - men den slags forbigår jeg naturligvis i tavshed, da jeg ikke egner mig til at gå med væg-til-væg-slips og ternede sokker.
 
mvh Hans
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/14/2005 8:19:00 AM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
 
Hvad angår bilens fortid, viser slægtsforskningen ikke andet end at den har boet hos en snedker, som har lavet bunden flad og bygget både skuffe og hemmeligt rum i den.
 
 
Jamen det lyder jo som den perfekte smuglerbil! Ned over grænsen til Mutter Poetch, Otto Duborg og Kai Uwe efter billig sprut og smøger - herlighederne kan jo gemmes i de hemmelige rum
 
/Carsten
 
 
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)