Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webdesign/template

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Amino´er

 

Jeg vil høre jer om i kan fortælle mig hvilket firma jeg skal kontake hvis jeg skal have lavet en side a la dba eller QXL.

 

Siden skal omfatte auktion og handel. (stort set)

 

Jeg har ringet til forskellige reklamefirmaer men ingen kan hjælpe mig på vej.

 

På forhånd tak...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Der findes mange auktions systemer at få fat i, både gratis og for små beløb.
www.hotscripts.com er et godt sted at srarte.

Hvis du skal have hjælp til noget i den retning - så kontakt mig endelig, jeg kan hjælpe dig med det meste der omhandler udvikling og hosting :)

Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dejligt at få hurtigt response...

 

Jeg kigger på dit link...

 

Men kom endelig med flere hvis du ligger inde med nogle.

Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har kiggede lidt på denne (se link)


 

Men syntes der er lidt amatør over layoutet. Men det kan der vel laves om på, hvis man render rundt med det rigtige hovede til jobbet.

 

Men er det ikke også muligt at kombinere auktion og salg til fast pris i en template?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan altid ændre i et system der er lavet, såfremt licencen til den tillader det :)

Design kan ændres som man ønsker, hvad jeg ved.

En god ide er at du ser på flere forskellige systemer, finder det som du ønsker og så får nogle (mig, evt.) til at kigge på det for dig, såfremt du ønsker ændringer.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du skal have udviklet et fra bunden kan du altid kontakte os.
Det skal dog lige påpeges at det nok bliver en smule pebret i forhold til at finde en eller anden standard løsning.
Men du skal være velkommen til at skrive eller ringe.

Peder
Mail: psj@taketwo.dk
Tlf: 40685707

Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Til at starte med er prisen ikke det vigtigste for mig... Jeg skal finde en løsning som jeg syntes har en nem og overskuelig brugerflade for kunden, samt at layoutet skal være en fryd for øjet.

 

Jeg vil helt sikkert kigge på din side og evt kontakte det på et senere tidspunkt.

 

Tak for dit svar.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Så ser jeg frem til, forhåbentlig, at høre fra dig.
Lige på en side note så skal det siges at de tre andre medejere i virksomheden er dataloger og vi har ydermere to enormt kompetente grafikere tilknyttet. (jeg tror ikke det fremgår af hjemmesiden)
Så det skulle være muligt for os at levere præcist det produkt du er efter.
Det handler såmænd bare om at få defineret opgaven godt nok inden arbejdet begynder.

Peder

P.s. Har du fået sat en kravsspecifikation sammen? Hvis du har det, kan jeg ret hurtigt få givet dig en ca. pris på opgaven. I så fald kan du sende den til psj@taketwo.dk

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej laCour,

hvis du mener det 100% med projektet, så ville jeg helt sikkert investere det, det koster, i at få udviklet systemet fra bunden. Men det er bestemt ikke billigt.
Ulemperne ved standardløsninger er at de ofte er udviklet efter at skulle ramme behovet hos så mange som overhovedet muligt og derfor ser man ofte en helt masse funktioner som man ikke har brugt for. Den slags forvirer mere en det gavner, både for den der skal vedligeholde løsningen og for brugerne..

Så start med at finde ud af NØJAGTIG, hvad du har brug for. Få det skrevet ned på papir og sørg for at få det hele med. Derefter sender du det ud til nogle forskellige webbureau'er og finder ud af hvem du helst vil samarbejde med..

Når du er klar med dine krav, skal du være velkommen til at sende mig et eksemplar og få et tilbud retur.. Vi har dog ikke tid til at påbegynde en opgave i den størrelse, før i starten af juni, grundet travlhed..

Under alle omstændigheder skal du have held og lykke med projektet..

/Charly 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Hvis du finder nogle gratis systemer eller hvad du finder ud af.

Så vil jeg da gerne tilbyde mine grafiske evner til rådighed, du kan se referencer på www.webcreate.dk

 

Forsat god dag

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)