Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seafood - Salgsjob/Agentur

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en dansk/udenlandsk virksomhed, der kunne være interesseret i en sælger til at varetage/opbygge salg i DK, Norden eller Europa af Seafood.

Har over 20 års erfaring indenfor branchen, men ellers vil jeg vente med mere detaljeret information overfor interesserede.

 

mvh

Jørgen

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok vælge at tage sagen i egen hånd og henvende mig til de virksomheder der kunne være interessant for dig at arbejde for...

Det her er lidt for let "Nu har jeg skrevet, nu må i bare finde mig"

Livet er en selvhenter, lad være med at sidde og vente på der sker noget, sørg selv for det sker.

Hvis du har arbejdet med fisk i 20 år er mit bud, at du har arbejdet en del med udadvendt salg canvas.... så brug de kompetencer til at sælge dig selv med... du er produktet, løsningen, svaret .... Sælg det...

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indlægget.

Bare rolig der ergang i en masse kontaker, men nogle gange lykkedes ting på de mest mystiske måder rent jobmæssigt - der for :-)

 

 

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 02:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Var heller ikke et surt opstød eller kritik som sådan.... bare et velment råd...

Good Luck

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)