Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ung iværksætter søger lån.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra None
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer Big Smile.

Jeg er en ung iværksætter som har planer og ideerne til at lave en del Affiliate-sider. Nærmere bestemt så har jeg i hvert fald 5-sites som jeg gerne vil igang med inden for den nærmeste fremtid.

Jeg kan både programmere og designe på et rimelig niveau og jeg mener at jeg selv har de kompetencer der skal til for at få selve sitet op og stå.

Det eneste problem jeg lige har er at jeg ikke har de 699 DKK, som det nu koster.  - Jeg ville høre om hvordan mine muligheder er for at låne disse penge.

 

Mvh.

A.

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke vente til d. 1 med at starte? 699 DKK lyder ikke som det store problem! Ellers kan en forældre vel skyde lidt penge i. 

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Min søn er 11 år, og ønskede sig helt vildt en stor legopakke til kr. 1.200,-   Han tjente kr. 400,- på at samle flasker ved stadionen på 3 weekender og en´ weekend ved et børnestævne solgte han saftevand for 2 kr. pr krus. og småkager (købt i Aldi) - den weekend tjente han 900,-

så hvor der er vej er der vilje.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må jo bare få hænderne op af lommen, og komme ud og tjene nogle penge. Jeg tror ikke du skal regne med at finde nogle her på amino som ønsker at låne dig pengene.

Vi snakker småpenge du skal bruge, så gå du ud og få dig en avis rute så er det tjent i løbet af en måned.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Send en pm til mig, har altid drømt om at være investor - og hvis jeg kan blive det for 699,- med en ejerandel på mere end 50% så er det klart interessant. 

Hvis du laver følgende klar til mig, og derefter vender tilbage kan vi tage den derfra. 

1.Udarbejd en forretningsplan over hvad du har af planer (specifikt)?

2. hvordan du vil udføre siderne?

3. Hvor du vil skaffe besøgende fra?

4. Hvad skal min investering gå til?

5. lav et budget over indtægter de første 3 år.

 

Mvh.

 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man ikke har viljen til først at tjene den nette sum af 699,- ville jeg som investor være alvorlig i tvivl om hvorvidt du ville være villig til at betale de 699,- plus renter tilbage...Jeg har altid et opvaskejob hvor der kan tjenes lidt håndører...kig ud..;-)

 

Rasmus

 

Fra Struer
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 485
Fra  Rolcera Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ankerstjerne!

Jeg ved ikke hvor gammel du er, men der bliver skrevet om at tage et lån som 18 årig her.
Det kunne måske være relevant i din sag, så kunne du også få en ny computer nu du er i gang. 

Se her: http://bit.ly/oaMfg4

De allerbedste hilsner!
Rasmus T. Nicolaisen 

Tilmeldt 15. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello,

I am Jun Jin, i am willing to venture into profitable business with you, also willing to deal with you in trust and confidence...I'm an investor keen on investing in lucrative, calculated viable business, either by partnership or as a financier in cash, fixed interest, shares, property.

I will welcome any profitable business plan/proposal (long or short term). I will be investing independently. I seek a reliable business partner for a profitable investment. Would make funds available for any good project in your location.


You can send a business plan/ proposal for possible consideration and negotiation.

Regards

Tilmeldt 15. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hello,

I am Jun Jin, i am willing to venture into profitable business with you, also willing to deal with you in trust and confidence...I'm an investor keen on investing in lucrative, calculated viable business, either by partnership or as a financier in cash, fixed interest, shares, property.

I will welcome any profitable business plan/proposal (long or short term). I will be investing independently. I seek a reliable business partner for a profitable investment. Would make funds available for any good project in your location.


You can send a business plan/ proposal for possible consideration and negotiation.

Regards

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)