Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere søges... Hele landet.

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan skaffe dig 100 mand iløbet af notime indenfor alle faggrupper papirerne er 100 iorden vil det ikke være en god ide til at suplere og udfylde "huller" med.

vh Preben

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben:

Jeg kan skaffe dig 100 mand iløbet af notime indenfor alle faggrupper papirerne er 100 iorden vil det ikke være en god ide til at suplere og udfylde "huller" med.

vh Preben

 

Flot, Preben - Jeg  er personligt imponeret, men så ville det være en yderst god ide at du blot besvarede mine PBére / mails til dig.Skype-Wink

Optimalt samarbejder kræver optimal kontakt.

mvh.

Michael

Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne høre mere :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben:

Hej

Jeg kan skaffe dig 100 mand iløbet af notime indenfor alle faggrupper papirerne er 100 iorden vil det ikke være en god ide til at suplere og udfylde "huller" med.

vh Preben

 

I hvilken forbindelse kan du det.. Hvad hedder dit firma o.l?

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

LarsHH:

Jeg vil også gerne høre mere :)

 

Hej Lars,

Hvad kan du "bidrage" med?

Send mig en mail

info@workwork.org

/Jesper

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har I brug for virksomheder der beskæftiger sig med lidt mindre med fysiske produkter/ydelser?

Jeg kan se at I har noget webdesign, og det er noget I den retning jeg tænkte, altså som fx Advokater, Revisorer, Produktudviklere ect?

 

Du lader ikke til at ville ud med så meget herinde, så har også sendt dig en mail Smile

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Heldal Design:

Har I brug for virksomheder der beskæftiger sig med lidt mindre med fysiske produkter/ydelser?

Jeg kan se at I har noget webdesign, og det er noget I den retning jeg tænkte, altså som fx Advokater, Revisorer, Produktudviklere ect?

 

Du lader ikke til at ville ud med så meget herinde, så har også sendt dig en mail Smile

 

Hej Jens,

Vi prøver som udgangspunkt at tilbyde så mange forskellige service produkter som muligt, så vi kan dække alle de behov vores kunder måtte have.

Jeg sender dig en mail med yderligere info.

/Jesper

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)