Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

 

Jeg har en idé til en lille portal, som jeg skal bruge en programmør til:-)

 

Det drejer sig om en side med et indeks af blogs i forskellige emner.

Det skal være muligt at "give et tip", hvor man kan sende et link og en lille tekst til admin, der så kan vælge at tilføje bloggen i den gruppe der passer til.

 

Hver blog skal have et vurderingssystem, så man kan stemme på hvor god bloggen er(1-10), og så skal gennemsnitskarakteren figurere.

Under hver blog skal der være mulighed for at diskutere bloggen. Hver debat skal automatisk få sin egen tråd i forummet.

 

Der skal desuden være mulighed for at etablere et forum på selve siden. Det skal dog ikke være aktivt før sitet får en del brugere.

 

Det var meget kort, og overfladisk. Hvem kan klare det? Jeg vil meget gerne have en ca. pris(selvom opgaven ikke er så specifik).

 

Jeg vil selvfølgelig udarbejde en specifik plan til programmøren:-)

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Måske en anelse flabet at skrive men .... vil tro at prisen ligger i mellem 5000-100,000kr.

Hvis du vil have en nærmer pris, bliver du nød til at udspecificere opgaven meget mere, mht. funktioner og platform.

 

Mvh. Torben

 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Som både blogger og bloglæser synes jeg det er en temmelig dårlig idé at give blogs karakterer, da man reelt ikke kan bruge det til en skid. Hvad man synes om en blog er ALTID subjektivt og afhænger af den enkelte læser. Ligeledes vil de fleste bloggere ikke bryde sig om at blive diskuteret i et forum - hvis man vil og mener noget, laver man kommentarer på det enkelte blogindlæg. Det er dét funktionen er der for. Det virker som fuldstændig hul i hovedet at flytte debat om bloggen VÆK fra bloggen.

Når det så er sagt er der allerede sites der indekserer blogs efter emne, eller i hvert fald forsøger på det. Og det i sig selv er en ikke ret optimal tilgang. I forhold til mængden af blogs, er det faktisk ekstremt få der decideret omhandler et emne. Langt de fleste skriver om løst og fast og kan som sådan ikke kategoriseres.

Beklager denne kritik, men som blogger gennem 9 år synes jeg lige jeg ville give min mening :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

 

Tak for henvendelserne indtil videre.

 

Konceptet er lidt mere kringlet end "bare" et indeks af blogs, samt debat af disse.

Det er desuden slet ikke sikkert det bliver til noget. Ideen opstod da jeg har fået en godt domæne, og så har 2 ideer til det, så undersøger lidt.

 

Igen tak!

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)