Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis Webstat værktøj fra Google

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må have et stort hoved Mikkel, og ellers har du fundet en måde at presse det godt sammen deroppe

Det lyder naturligvis meget logisk, jeg har dog bare aldrig rigtig troet google gjorde så meget ved aggresiv SEO, synes det er yderst sjællendt man hører om nogle bliver blacklistet ellr lign. Men det kan jo have sine grunde, f.eks. at det er uinteressant for andre, eller at dem som fører aggresiv SEO er dygtige og professionelle.

Jeg siger mange tak for dine forklaringer.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Mikkel ved du om der findes et andet gratis alternativ end Google så? Idag har jeg kun Webalizer samt Modlogan og de er jo ikke så informerende.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender ikke nogle gratis services der kan alle de samme ting som Google Analytics
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak, jeg må prøve at se lidt på det Google værktøj så :)
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter selv googles analyse værktøj, og kan kun sige at det er rigtig godt, det kan alt man har brug for i forbindelse med statistik og analyse af besøgene og annoncering.

Men når noget er gratis skal man altiv være på vagt, uanset hvad det er. Og som andre herinde har påpeget er det måske ikke alle det gør sig selv en tjæneste ved at bruge det, da man jo deler værdifulde oplysninger med google. Og jeg kan nemt se at det vil kunne være med til at øge prise på adwords, men da jeg tjæner mine penge på adsence har jeg jo ikke lige frem noget imod at annonce prisen stiger :-)

http://www.google.com/analytics/ kan klart anbefales men man bør gøre op med sig selv om man vil dele sine informationer med google (det nye microsoft).
 
 
Fra Vanløse
Tilmeldt 5. Sep 05
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen
 
Er der nogen der har erfaringer fra StatLynx? Hvordan står de imod Indextools som Mikkel nævnte?
 
 
DBH
 
 
Ellekilde
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes stadig det er vigtigt at understrege det mest alvorlige juridiske problem med Google Analytics: Privacy Policy

Google privacy policy for dette produkt er stort set ikke eksisterende - de skriver kort fortalt at de forbeholder sig ret til at dele alle oplysninger med hvem som helst!
 
De danske virksomheder der har en privacy policy bliver således nødt til at omskrive den, så den følger Googles og det tvivler jeg på, at ret mange vil bryde sig om.
 
Faktisk er jeg usikker på om det obverhovedet er lovligt, under dansk lov, at udstede en så svag privacy policy. Jeg er i hvert fald helt sikker på at store virksomheder som TDC, Danske Bank eller andre i den størrelse IKKE vil ændre deres privacy policy så den følger Googles - og så kan de ikke bruge det.
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er helt enig i at googles Privacy Policy er alt for vag og åben, hvis Microsoft gjorde det samme ville det være på forsiden af alle aviser på kort tid (selv om de nu også gerne indsamler oplysninger). Jeg vil derfor heller ikke anbefale det til alle og enhver, men det er stadig et rigtig godt stykke værktøj selv om medaljen har en bagside.
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, spørgsmålet er bare om det overhovedet er lovligt i Danmark. Tør du løbe den risiko er det fint, men de for de fleste virksomheder er det ikke den risiko værd, når man kan få tilsvarende og bedre løsninger fra bare $50 om måneden
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Egentlig har jeg ikke tænkt så meget over at brugens af googles statistik kunne få indflydelse på ens egen privacy policy, det er findt med mig at dele oplysninger med google, men spørgsmålet er hvem google deler opkysningerne med. På den anden side indsamler google adsense og alle andre annoncørere jo også personlige oplysninger om en bruger når han får vist eller klikker på en annonce. Og man skal vel også kigge på hvilke oplysninger det er der indsamles, det er jo ikke personlige oplysninger som navn, adresse , e-mail og lignende. Men mindre personlige oplysninger som ip, browser info, og færden, og det er jo oplysninger som vi afgiver til alle websider vi besøger.

Så jeg er faktisk lidt i tvivl om hvorvidt det får indflydelse på egne privacy policy (det gør det jo nok i en vis grad). Med hensyn til om det er lovligt i danmark kan jeg ikke se at der skulle være noget ulovligt ved det, men det kan være at der er nogen herinde med en juridisk baggrund som kan svare på det.
 
Side 2 ud af 4 (40 indlæg)