Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af ny forside - på forhånd tak

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning Wraae:
Det var ikke for kickstarte den typiske subjektive Amino-diskustion om hvad der er kopi eller ej, godt eller skidt, op eller ned.

 

Come on Henning, det var det da.... det var da netop for at smide det ud i alt offentlighed og samtidig lave hakker i det ry artsi er ved at opbygge. Stå dog ved det!

Hvis din eneste interesse var at orientere Henrik, af god hjerte, jaså havde du kontaktet ham personlig via PM, mail eller telefon...  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars

Tak for din forklaring. Jeg er bestemt ked af at du er trukket med ned med artsi i denne opgave. Og jeg tror bestemt også på din forklaring og det er helt fint vi er ikke ude på at sable dig og din forretning ned. Denne reference er blot en af mange som artsi havde på deres gamle website og lagde man alle vores referencer vedsiden af deres spå var der simpelthen så mange ligheder. Vi selvfølgelige glade for at der er fagfolk i branchen der synes at vores arbejde er værd at kopiere og tjene penge på, men kunderne kan lige pludselig ikke kende forskel på vores arbejde og kvalitet og så begynder jeg at hive mine våben op af lommen og det har åbenbart virket på artsi, jeg blev dog lidt forundret over at dette design var sluppet ud igen. Men hvis det er den rigtige historie og at du ikke har noget med artsi at gøre vil jeg sorge for at du ikke bliver inddraget hvis der kommer en sag på dette. Vi har været i en god dialog med artsi og de har erkendt det. Jeg har også understreget for dem at vi kan alle lave fejl og givet dem nogle råd til hvordan de positionere sig som designvirksomhed med egen identitet. Vi også blevet enige om at artsi nedtager de designs og løsninger som lige var på kanten. De er igang med dette kan vi seog det er vi super glade for, at der frem over vil være 2 rigtig gode designvirksomheder her på Amino som har hver sin profil :)

 

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning

Det var så lidt - og ingen problem! Ret skal selvfølgelig være ret, og en sag om decideret kopiering er altid kedelig.

Det er korrekt, at Artsi havde OnlineOutwear.dk på deres side som reference hvor de stod som designere af siden - det var dog ikke korrekte informationer, da de kun lavede et designforslag :-) Jeg er på ingen måde associeret med Artsi, og har aldrig været det - vi har hver vores business og egentlig er vi jo nærmest alle 3 konkurrenter :)

Jeg skal da også være ærlig og sige, at dine/jeres designs ser lækre ud - kan især godt lide ehandelsbereauet.dk - det er godt arbejde!

Men god vind fremover! Det er altid godt at få misforståelser ud af verden - dem kommer der sgu aldrig noget godt ud af :-)

 

Mvh

Lars

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning Wraae:
[...]vi super glade for, at der frem over vil være 2 rigtig gode designvirksomheder her på Amino[...]

Der er mindst 3, så Wink

 

 

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:

Henning Wraae:
Det var ikke for kickstarte den typiske subjektive Amino-diskustion om hvad der er kopi eller ej, godt eller skidt, op eller ned.

 

Come on Henning, det var det da.... det var da netop for at smide det ud i alt offentlighed og samtidig lave hakker i det ry artsi er ved at opbygge. Stå dog ved det!

Hvis din eneste interesse var at orientere Henrik, af god hjerte, jaså havde du kontaktet ham personlig via PM, mail eller telefon...  

Nemlig er det er bedste at gøre sådan noget over PM , det ødelægger bare begge 2 image udad til og giver masser af negative energi ud , husk giv positive energi videre 

Husk tænk en ekstra gang før man poster et mudderkastning indlæg for der er altid 2 sider af en sag og ingen ved hvem der har ret , så det giver ingen mening i postet indlæg kun at i har for meget tid som mig lige nu og i ikke tænker på jeres image skal være det bedste og meste positive der skaber kunder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak boysen, fordi du har brugt din tid på at finde noget du kunne vende mod mig og totalt fjerne fokus, og ja, det har du sku ret i, jeg var fandme pisse sur, da jeg skrev indlægget da vi konstant bliver kopieret og jeg forsøgte at skrive det så "pænt" som muligt.

Du får lige 5 amino stjerner for lige at fjerne fokus, det vil artsi nok sende en flaske vin for :)

 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Henning Wraae:
Du får lige 5 amino stjerner for lige at fjerne fokus

Hvordan vil du give dem, de er væk Skype-Giggle hos mig i hvert fald ...

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

:)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)