Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SPF? Mails kommer ikke frem - HJÆLP please:(

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilken udgående mailserver benytter du?

Jeg er næsten så godt som 100% sikker på at deter mail.gigahost.dk - Det fik jeg nemlig oplyst af gigahost.dk (tror jeg nok)

 






Proev at vise os headeren til en mail afsendt fra dit system.







Anders, du har måske fat i noget der

 

Her er headeren:

 

Yenilikler ve Sýnýrsýz Eðlence Devam Ediyor...  Return-Path: info@hergece.com  Content-language: TR;  X-Sender: <info@hergece.com

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis vi skal bruge headeren til noget skal vi have det hele med serverinformationerne også, den smule der kommer vi sådan cirka ingen vegne med.

Hvilken SMTP server har du angivet i din email-klient?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Bacardil.. Det er meget mystisk, for hvis jeg sender en enkel mail direkte til en hotmail, så kommer den frem. Men ikke når vi sender nyhedsbrev. Før gik de i uønsket, men nu kommer de slet ikke frem.

 

Det må næsten være indholdet så, som Christian er inde på 

 

Hvis IP adressen var blokeret, så ville jeg vel heller ikke kunne sende en enkel mail, vel?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders, jeg er spasser til den tekniske del.. Forstår faktisk slet ikke hvad du spørger om :)

Hvor finder jeg de oplysninger? Ellers må jeg lige spørge webmaster, når han er online engang...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Bacardil.. Det er meget mystisk, for hvis jeg sender en enkel mail direkte til en hotmail, så kommer den frem. Men ikke når vi sender nyhedsbrev. Før gik de i uønsket, men nu kommer de slet ikke frem.



 

Hvis du sender en enkelt mail til hotmail, hvor der bare står test eks. igennem samme system som dit nyhedsbrev og den kommer igennem, men ikke når du sender selve nyhedsbrevet, så prøv at kontrollere indholdet/billederne m.v.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :


Hvis du sender en enkelt mail til hotmail, hvor der bare står test eks. igennem samme system som dit nyhedsbrev og den kommer igennem, men ikke når du sender selve nyhedsbrevet, så prøv at kontrollere indholdet/billederne m.v.


 

Når jeg sender en enkel mail fra systemet, kommer det heller ikke frem. Kun når jeg sender direkte fra webmail.

Så forstår jeg så heller ikke, at vi har uploadet samme nyhedsbrev-script, samme mailadresser og 100% samme mailindhold over på to andre servere/domæner, og der kommer de frem straks efter vi har sendt, og de ryger direkte i indbakke. Så det kan i princippet ikke have noget med indholdet at gøre, eller?

Gigahosts servere er i Danmark, men de andre to servere vi har forsøgt fra, hvor det gik fint, ligger i USA... Jeg har ingen ide om denne info er til nogen nytte :) Men det virker der... Synes det er lidt mystisk.. Så det har vel noget at gøre med Gigahost...

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :


Når jeg sender en enkel mail fra systemet, kommer det heller ikke frem. Kun når jeg sender direkte fra webmail.







 



Det er nok to forskellige IPer. Bruger du outlook eller outlook express som mail-client?



 



 







Så forstår jeg så heller ikke, at vi har uploadet samme nyhedsbrev-script, samme mailadresser og 100% samme mailindhold over på to andre servere/domæner, og der kommer de frem straks efter vi har sendt, og de ryger direkte i indbakke. Så det kan i princippet ikke have noget med indholdet at gøre, eller?







 



Nej, men den information kommer du jo også først med nu?



 



 







Gigahosts servere er i Danmark, men de andre to servere vi har forsøgt fra, hvor det gik fint, ligger i USA... Jeg har ingen ide om denne info er til nogen nytte :) Men det virker der... Synes det er lidt mystisk.. Så det har vel noget at gøre med Gigahost...







 



Det virker til at den IP der bruges på serveren som dit script er på, den er blokeret, hvor den der bruges til webmail ikke er blokeret. Prøv evt. at bede gigahost om at flytte dit script til en anden server og se om de så kommer frem.



Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Bacardil... Jeg har skrevet det i første besked:

"Det script vi bruger til at sende nyhedsbrev ud med, har vi prøvet fra andre domæner/servere der har SPF, og de ryger lige ind i hotmail indbakke. De domæner har cpanel og der indstiller man SPF derinde."

Men måske er det bare ikke formuleret rigtigt.. Beklager..

Jeg bruger ikke outlook, da jeg er i udlandet og ikke har smtp oplysninger fra udbyder. Så jeg bruger kun webmail.

 

Og tak for info.. Jeg beder lige gigahost om at prøve det du foreslår..

 

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)