Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eCool - Indslag fra TV2 om iværksætteri

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

En skam der ikke er linket til TV-indslaget på ecool.dk

Det vil nok være en idé at sælge konceptet på en video og sætte den på YouTube.com og forsøge at få folk til at spreder den på Facebook etc. Jeg ville i øvrigt sørge for at oprette en "Side" på Facebook i stedet for kun en gruppe.

En video der viser installation og brug vil helt klart kommunikere idéen bedre. 

Jeg sidder selv med tanken om hvordan i alverden jeg får lavet så fint og dybt et hul og hvor meget energi det kræver. 

Et godt eksempel på hvor meget der skal tænkes på og afprøves før en idé kan slå helt igennem. 

 

Kunne ikke skrive det bedre selv! :D

De burde måske få reklameret mere - eller måske bare andre steder end de gør nu.. For det lyder da ikke til at nogen kender til produktet.. Kunne ellerds sagtens anbefale den til folk med kolini/sommerhus! :o)

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:

Det vil nok være en idé at sælge konceptet på en video og sætte den på YouTube.com og forsøge at få folk til at spreder den på Facebook etc. Jeg ville i øvrigt sørge for at oprette en "Side" på Facebook i stedet for kun en gruppe.

En video der viser installation og brug vil helt klart kommunikere idéen bedre. 

Jeg sidder selv med tanken om hvordan i alverden jeg får lavet så fint og dybt et hul og hvor meget energi det kræver. 

Et godt eksempel på hvor meget der skal tænkes på og afprøves før en idé kan slå helt igennem. 

Jeg er helt enig i at en video omkring brug og installation ville være perfekt.

Desuden syntes jeg det er et rigtig spændende produkt, gaven til manden der har alt, på terrassen, ved bænken i haven og i sommerhuset - det er godt tænkt.

//Meik

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Poulsen:
Kunne ellerds sagtens anbefale den til folk med kolini/sommerhus! :o)

Der var så en god mulig kundegruppe mere :-) Ja, jeg har også været i sommerhus og kolonihavehus hvor der ikke var strøm. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben:

Jeg spørger måske dumt men hvor er det geniale henne i den ide det er da langt nemmere at putte sine øl i køleskabet?

Preben

Ja, hvis der er et køleskab med strøm i nærheden - så har du ret.

Det er rigtigt at på en terrasse ved en bolig vil der typisk være et køleskab inde i køkkenet. Til en lang grillaften er man dog fri for at gå indenfor efter øllerne. Det er heller ikke alle der har plads til 24 øller i køleskabet - måske er der fyldt med mad derinde eller fyldt med flere øller, så der er større køleskabskapacitet. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Nakskov
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben:

Jeg spørger måske dumt men hvor er det geniale henne i den ide det er da langt nemmere at putte sine øl i køleskabet?

Preben

preben det smarte ved denne er jo nok mest regnet til 3 verdens lande hvor strøm ikke er et must og sådan men den er genialt udviklet vil jeg sige den er skidesmart og kan godt se potentiale i den

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil gerne sige tak for de mange indlæg.

Visionen med firmaet eCool er Grøn forstået på den måde at vi vil udvikle produkter, hvor man udnytter klodens energi - altså ingen strøm eller andet tilsluttet.

Hvis vi havde en stor pengetank ville vi i dag have 3 produkter i sortimentet, men vi må desværre som mange andre skele voldsomt til økonomien.

eCoolcan - drikkevarer

eCoolbasic - grøntsager m.-v.

eCoolMed - til medicin i 3. lande

Skal "hilse og sige" at det er rigtig dyrt at udvikle et produkt, hvor du skal ind og lave sprøjteværktøj til mange af delene.

Der var ikke noget eCool hellere ville end at kunne tilbyde eCoolcan til en billigere pris, men monteringen i DK er betydelig dyrere end vi havde forestillet os. Der har været arbejdet på at opnå en mindre kostpris og det arbejde fortsætter.

M.h.t. montering er der udarbejdet en vejledning, der plejer at ligge på hjemmesiden, men den er midlertidig fjernet for revidering. Her fremgår det, at man benytter et 22 cm pælebor til at lave huller - meget nemt. Disse kan lejes i det lokale bygge marked.

Vi har bedt vor webmaster om at lægge TV2 indslaget ind på hjemmesiden.

Idéen med at lave en video om hvordan man monterer eCoolcan er god - tak for det. Vi har lavet nogle videoer fra bl.a. Roskilde Festival der ligger på både facebook og hjemmesiden. Videoen fra Roskilde ligger også på YouTube.

Vi er meget åbne om forslag til hvordan salget kan øges, så bare "skyd løs" med forslag.

mvh

Jørgen

 

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Vi har vist mailet sammen vedrørende salg på et tidspunkt?

Jeg er ikke helt enig i, at tv 2 indlægget er en salgsvideo for eCool, da det ikke ligefrem skinnede igennem af positivitet.... I bund og grund handlede det jo om, hvor svært det var at få solgt produktet, for lidt støtte og at kassen var tom!

Men for at komme med en ide, har i så overvejet at sponsorer et par stykker til Bingo Banko på tv2 ? Det er nok noget af den billigste markedsføring i kan få. Jeg har mail adressen på kontaktpersonen derinde, hvis I er interesseret i den. (Vil ikke lige ligge den ud her pga. spam)

Mvh Kim

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim,

Jeg er helt enig i at det ikke er en salgsvideo og de ikke er supermænd uden problemer. Det vil der jo altid være med en ny idé.


Der er dog rigtigt mange købere, der gerne vil være pionerer, hvis der ellers blive skabt nok interesse for det. Et produkt kan også få mere interesse fordi det har været på TV. Folkene bag eCool har jo udvist seriøsitet og ærlighed ved at vise sig frem på TV. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 1. Sep 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanken med at "smide" dette link ind her på Amino var at afspejle en iværksætters verden og måske få en generel diskussion omkring de problemer man havner i.

Det må endelig ikke betragtes som en reklamevideo, for så ville drejebogen nok have været anderledes eller et fordi vi vil ynkes på nogen måde.

 

mvh

Jørgen

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)