Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af billigt papemballage?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er ny på Amino, starter ud med at række ud efter hjælp :-)

Jeg står og skal have produceret ca. 10.000 stk. papæsker/emballage med prægning af mit logo på. Kassen bliver ca. 15,5 cm høj og omkring 5 cm bred. i stil med den på billedet. Der skal en tube i æsken.

Jeg ved ikke helt med pap/papirtypen endnu, andet end den skal være hvid med sort logo og tekst.

 

Nogle som kender nogle gode og billige firmaer som laver sådanne ting, eller kan hjælpe.
Bør jeg få det lavet i Danmark eller i udlandet?

 

/Standard


Fra Dongguan, Guangdong, China
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

 

Jeg er bosat i Kina og min svigerfar er grossist. Det er sagtens noget vi kan arbejde på (; Her skulle det gerne være billigere end så mange andre steder i Verden. Vi er et 100% danskejet selskab med base i Hong Kong.

Smid mig en mail på 

natacha@sunvisionchina.com

Så kigger jeg efter det og henter tilbud til dig.

Skriv lidt mere om varen i mailen, så vi specifikt ved hvad vi leder efter. (materiale

 

Med venlig hilsen

Natacha Nielsen

Sunvision China ltd..

Fra Ishøj
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 164
Fra  RR PRINT A/S Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det er helt nyt for dig vil jeg anbefale dig at bruge en skandinavisk leverandør. Du vil have stor glæde af deres rådgivning i forbindelse med valg af den korrekte kartonkvalitet, så emballagen ikke bliver for blød, skal der lak på eller ej, evt. effektlakering, bliver emballagen udsat for frost, fugt eller sollys, skal der noget sikkerhedstryk indover, er friktion et tema (så æskerne ikke rutsjer rundt på pallen/i butikken) og mange andre ting.

Mit firma leverer bl.a. lakker til en række kartonnagetrykkerier, så jeg kan evt. pege dig i den rigtige retning. Bare sig til.

- og god fornøjelse!

//
Heidi

 

 

 

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er sendt mails og pm ud :-)

 

/Standard

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Standard

Vi laver tonsvis af denne slags produkter hvert år og har rigtigt gode priser, vi har faktisk et par Kinesiske firmaer på vores kunde liste så jeg er ret sikker på vi er konkurrence dygtige.  Har du en mail adresse vi kan sende tilbud til?

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:

Hej Standard

Vi laver tonsvis af denne slags produkter hvert år og har rigtigt gode priser, vi har faktisk et par Kinesiske firmaer på vores kunde liste så jeg er ret sikker på vi er konkurrence dygtige.  Har du en mail adresse vi kan sende tilbud til?

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

 

Hej Lars, send mig din mail så sender jeg en lidt mere detaljeret beskrivelse af opgaven.

/Standard

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Standard

Du kan sende detaljer til Lars@southchinatrading.com

Det er ved at være fyraften nu i Kina, men jeg kan have et tilbud klar imorgen.

Med venlig hilsen

Lars Kristensen

 

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)