Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil købe et firma med salg af kontorartikler

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Pausgaard:

Indkøberen/Fokus:

SKI - de kan bare komme an med deres rammeaftaler Stick out tongue

 

hmmm - det er vist det modsatte der skal til.... Men det er p....  fedt når aftalen er i hus.

 Det kræver blot lidt a la frieri  - dvs. kreativitet

Det har du naturligvis ret i... Har du erfaring med handel med det offentlige og udfyldelse af udbudsmateriale?

Michael

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har da lidt erfaring. Det er 4-6 år siden og har ikke lige styr på hvad hvordan processen bliver håndteret idag efter regionale sammenlægninger. Jeg brugte lige så meget tid på hvem der var de egentlige beslutningstagere i processen og fedtede for dem, samtidig med de var bekendt med mine oplæg til udbudene... Men udfyldelses af materialet skulle være blevet markant mere specificeret.

mvh.

 

Michael

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hjalp det at fedte for dem og være et "kendt" ansigt? Udfyldte du materiale for din arbejdsgiver, dig selv eller som som freelancer for flere typer virksomheder?

Michael

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg lavede det da jeg havde en metalvirksomhed med fremstilling af inventar (ikke kontor).

Og nogle gange blev udbudene trukket tilbage, mod at vi i stedet delte ordrer & levering op istedet.  så slap de også for mere langsommeligt papir arbejde. Men papirarbejde sad jeg selv og nussede med - der skulle mange specifikationer med.

 

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)