Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min PC larmer - hvem kender et sted, den kan repareres.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vores bærbare PC "larmer" ret meget.

Jeg formoder det er ventilationen, det er galt med - eller måske skal den formateres.

Det korte af det lange er  - at vi overhovedet ikke har forstand på nogen af delene, og derfor ønsker at få det gjort "ude i byen". Men er der nogen som kender og har gode erfaringer med et PC værksted i Midtjylland, helst Silkeborg eller Århus området.

Med venlig hilsen

Pedersen og Jensen

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej med dig

Hvis du giver lidt mere konkret info om hvad det er for en Bærbar du har Model osv vil flere svare eller vil jeg anbefale dig Nielco IT herfra Amino.

/allan

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

DesignYOU:

Hej med dig

Hvis du giver lidt mere konkret info om hvad det er for en Bærbar du har Model osv vil flere svare eller vil jeg anbefale dig Nielco IT herfra Amino.

/allan

Jeg kan også anbefale Nielco IT - han har solgt mig min bærbare PC og var endda lige forbi for at se om den fungere som den skulle. Super service!

/Søren

 

Fra Tinglev
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

det er højst sandsynligt bare skidt i blæseren, hvilket vil gøre at den skal køre mere/hurtigere for at køle computeren ned.

en anden ting kan være harddisken som er ved at stige af, og hvis den først er begyndt at skrige er det som regel sket for den. (virker pc'en bortset fra larmen er denne del som regel udelukket)

formatering kan altid være behjælpeligt, men jeg tror ikke det vil ændre på dit støjproblem.

Oftest kan man se blæseren udefra, stik en lille skruetrækker ind så du spærer for bladene så den ikke kan dreje rundt, herefter giver du den et godt skud trykluft på dåse (de fås specielt til PCere og bruges til at rense blæsere og tastaturer osv. for skidt) er dette ikke nok så ville jeg overveje at få en til at åbne den for dig og så for renset ud, bare det at fjerne støv og skidt er som regel nok med mindre selv blæseren er slidt og det er den der "skriger" så skal den udskiftes og det er ikke altid lige nemt, men det kan lade sig gøre.

 

 

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan, Søren og Jesper.

Tak for jeres indlæg. Har sendt en mail til Nielco - og håber at høre fra dem mandag.

Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Pedersen og Jensen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg siger mange tak til Allan og Søren for anbefalingerne. Dem er jeg virkeligt glad for. Skype-Smile

Og tak for din henvendelse. Du hører helt sikkert fra mig på mandag.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)