Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Derfor flytter jeg til Thailand

Side 1 ud af 8 (78 indlæg)
Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Som nogle af jer måske ved, så flytter min kæreste og jeg til Koh Chang i Thailand om 9 måneder. Mange spørger mig om, hvorfor vi flytter, og hvad jeg vil lave i Thailand. Det har jeg derfor skrevet et indlæg om på min blog: Derfor flytter jeg til Thailand

Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis - det er dæleme sejt det I gør - held og lykke med projektet - vil det sige, at du ikke kommer til vores møder i webshopgruppen, eller du afholder måske et møde hos dig. Big Smile - i så tilfælde må vi nok ordne en samkørsel på en eller anden måde.

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Knud

Jeg er med i erfa gruppen resten af året, men derefter må jeg nøjes med at netværke med jer online.Jeg er ellers super glad for at mødes med jer allesammen, så jeg kommer til at savne jer, når jeg flytter.

Jeg skal nok afholde et møde hvis i kigger forbi Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at du deler dine drømme med os andre Dennis :) Yes

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Det er altid godt at udleve sine drømme. Det har jeg selv praktiseret i mange år. Jeg holder dog personligt alt for meget af Danmark og (mange) danskere og familie til, at flytte væk for evigt.

Og ja, der er da helt bestemt mange ligegyldige og triste brokkehoveder i Danmark. Måske endda flere end så mange andre steder. Men dem omgås jeg bare ikke rigtig. Mine venner og familie er super fede folk, som jeg som sagt ville have meget svært ved at undvære. Det er livslange venskaber, som jeg nyder rigtig meget.

Men pointen er jo heller ikke om man flytter på landet, til byen, til Florida eller Thailand - men at man gør det som man drømmer om i stedet for bare at tænke på det. Det burde mange flere gøre. For mange flere kunne faktisk godt gøre det - også mange af dem der tror det er umuligt. For de fleste (men ikke alle) er det meste (men ikke alt) muligt, hvis de virkelig brænder for det og knokler målrettet for det.

En lille kommentar til dine online indtægter ...

Du skal passe ekstremt meget på, med at satse ensidigt på en bestemt måde at tjene penge - eller endnu værre, nogle meget få netværk, partnere eller sites. Det sker med jævne mellemrum, at store ændringer strømmer over Nettet - som en udviklings-tsunami og alle dem der har gjort sig for afhængige af det der falder, ryger med.

Så sørg for, hvis du ikke allerede gør det, at spred dine projekter over flere forskellige forretningsmodeller, trafikkilder og indtjeningsmodeller. Så er du langt mindre sårbar ved pludselige ændringer. Og tro mig, de kommer. Igen og igen - lige så sikkert som jordskæv, vulkanudbrud og tsunamier. Og ligeså uforudsigeligt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke meget andet end beundre jer, det kan ikke undgå at blive andet end et eventyr når i arbejder så målrettet mod det er jeg sikker på Smile

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikkel: Jeg er så enig! Det er såååå vigtigt at have flere indtægtskilder.. Personligt, prøver at undgå at få et projekt/kunde, som jeg ikke kan leve uden.

@Trådstarter: Når du så flytter permenent til Thailand, kan du så slippe for den danske skat, når du nu er dansk statsborger (formoder jeg)? :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Skøn Ø i har valgt Yes

Hvad gør i så - langtidslejer ?  og hvorhenne på Øen ? White Sand måske ?

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

kigget på dine grundene de fleste kan man i Danmark men tit når man er på ferie har man tid til at udforske naturen jeg bor op ad dyre haven som ligger i smuk natur det er dejligt at løbe rundt i naturen

skal dog siges jeg tit har tid til overs på hverdagen fordi jeg ikke op i luksus stor bil og stort hus , som er ren pral meget tit fordi , man skal bevise noget over for vennerne

Angående mennesker jo du har ret der er mange Dansker der kun tænker på luksus stor villa , det simpel liv ,er der mange der ikke mange der tænker på , hvor man kan nyde livet i hængekøjen , men jeg ved udmærket den afslappet leve vis er mere acceptablet i Thailand forskel i økonomi er ikke stor om at bor i Thailand eller Danmark for løn er højere DK og alt luksus er ikke nødvendigt

Spiser selv meget mad på Thai resturanter og elsker den billige mad ,man kan få , især vis man har venner , kan du sagtens få et godt måltid til 30 kr hvor der er krydret lidt for tingene kræver dog man tager livet roligt , tit vis er aktive med sport , får man gode kontakter , der er venlige så ud over alt i Danmark , hvor der er masser mennesker der giver gratis igen og vi hjælper hinanden .

Har du din familie langt væk , dette skal du også tænke på , livet kan blive hårdt uden , de rigtige venner .

Kender dig ikke om du har prøvet , at nyde livet i Danmark , gå lange ture i skovene og startet , steder hvor man ikke tænker for meget på penge Danmarks naturfredsning eller andre foreninger findes der folk som ikke , tænker på penge , det er steder , hvor tænkes mere på det simpel liv , derved et godt sted at få venner , for der findes mange Dansker der lever alt for meget luksus ræs .

Om det er den Danske regnskov eller den Thailandske er der ikke stor forskel , kun varme dog uden venner kan det , blive trættende og da det , bare er op til dig , at tage det initiativ at være samme med de rette menneske , ligesom det er i Thailand

Synes selv også dejligt at dykke i på Danske strande også når det er lidt koldt det har sin charme

Jeg nyder charme danske strand at det både er varmt og koldt , for har været et ½ år i Thailand med må erkende jeg kom til at kede mig da , det var dejligt den Danske charme med skriftende vejr

Jeg rejser lidt selv i Norden har taget cykle tur til norge og cyklet et par gange i sverige og stået på ski nogle gange i Norge , dette vil jeg ikke undvære

Faktisk også sjovt at snakke svenske og Norske , har dog også besøgt min familie i grønland og noget af dem der bor i Canada , der kan man også leve det simpel liv som alle andre steder i verden eneste forskel er varme

Afsluttende lille spørgsmål til dig , har du nydt den Danske natur og prøvet og levet lidt simpelt liv i Danmark .

  • Håber du har prøvet i Danmark at leve det simpel liv og nydt den Danske natur før flytter der ned , men kender dig ej fuldt ud ,så du kender begge charmer og ikke er de hvide strande du savner og flotte natur som også findes i Danmark , bare ikke varmt alle dage om året.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

@Wellejus Jeg glæder mig så meget, at jeg er nød til at fortælle om dem Smile

@Mikkel Ja flere burde netop gøre noget for at opnå deres drømme, i stedet for at håbe tingene kommer til én. Tak for dit råd om online indtægter. Jeg satser selv på flere forskellige typer affiliatesider, og jeg har også del i en webshop. Google er selvfølgelig den største trafikkilde, men jeg arbejder konstant på at skaffe trafik på andre måder. Jeg synes der er sket mange ændringer bare i den tid, som jeg har været i gang, og jeg forventer, at der kommer mange flere Smile

@Martin Jeg ser vejen mod målet, som det der er mest spændende, så det er allerede et eventyr. Lad os så bare håbe, at det ender lykkeligt, ligesom alle de andre Smile

@Jannik Ja og ja Smile

@Jesper Jeg vi langtidslejer noget, når vi kommer derned. Vi tager udgangspunkt i Lonely Beach, men det bliver udvalget af bungalows, som afgør hvor det bliver. Vi håber at vi kan finde en frodig og lidt tilbagetrukket grund, som ligger lidt oppe på bakken med udsigt over havet. Beliggenheden har første priotet Smile

Side 1 ud af 8 (78 indlæg)