Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

godt jeg ikke drev forretning sådan her

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en lille forretningsdrivende der kører sin forretning via egen webshop og engang imellem på qxl.dk , så fik jeg her i starten af ugen en mail med at der var gratis at oprette varer både torsdag og fredag i et hvis tidsrum, her er et udsnit af mailen:


Torsdag/Fredag er der GRATIS*? oprettelser igen!


*Alle kategorier på nær job, kontakt og annoncering
har oprettelsesgebyr på 0,-
Torsdag den 22.2.2007 fra kl. 07:00 til kl. 23:59


Fredag den 23.2.2007 fra kl. 00:00 til kl. 23:59


Så det er jo fint, så jeg finder nogle helt nye varer jeg lige har fået ind af døren og planlægger at starte dem Torsdag morgen kl. 08:00 og regnede med at nu skulle det hele være ok og gratis at oprette dem, men finder så senere ud af at de har taget penge for oprettelsen alligevel, og det er ikke indenfor de pågældende katagorier, Jeg tænker det må være en kæmpe fejltagelse og skriver til kundeservice, så endelig i dag får jeg svar på om det er gratis eller ej. DET ER DET IKKE pga. jeg har brugt at planlægge at oprette auktionerne på et givet tidspunkt, selvom det lå inde for det rigtige tidspunkt man kunne oprette.


Jeg syntes personligt at det går imod god forretnings skik, godt jeg ikke kørte min forretning på den måde så ville jeg snart miste alle mine kunder, da man lover folk noget og ikke overholder det i sidste ende når at folk de har købt produktet.


Kan det virkelig passe at fordi de er så store så må de have lov til at behandle deres kunder på den måde? Jeg er færdig med at bruge dem, fordi jeg ikke ville være med til sådan et svineri.


Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 25-02-2007 17:07:37
Forfatter:fun4couples.dk


DET ER DET IKKE pga. jeg har brugt at planlægge at oprette auktionerne på et givet tidspunkt, selvom det lå inde for det rigtige tidspunkt man kunne oprette





Jeg forstår ikke hvad du skriver :)

men hvis du har gjort det som du skulle helt præcist, som de har lovet i deres mail, så skal du selvfølgelig ikke betale.

Et tilbud er et tilbud.

Men prøv lige at uddybe hvad det er deres begrundelse er.

Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Deres begrundelse for at det ikke var gratis det var at jeg havde planlagt det til at starte på et tidspunkt, og det er rigtig, men jeg havde planlagt det til at starte Torsdag morgen kl. 08.00 og det var lige på tidspunktet at det gik igennem, fik selv mail omkring det


Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvornår var du inde på qxl''s hjemmeside og lægge varerne ind? Starten af ugen?

Lad os sige du gjorde det om tirsdagen. Så ville jeg jeg sige du havde oprettet dem tirsdag og ikke torsdag, og havde ihvertfald selv spurgt først for at være sikker.

Om du vil lade være med at bruge qxl af den grund er din egen sag, men jeg mener ikke nødvendigvisder er tale om dårlig moral fra deres side.

Mvh Jesper

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

   
       
           
           

Da vi opdaterer sitet torsdag morgen fra kl 00:00 - 06:30 har vi valgt som plaster på såret at give jer gratis listning resten af dagen og fredag med - det er da noget alle kan forholde sig til. Vi beklager selvfølgelig de følger det måtte medføre.



           

Vi gør opmærksom på at alle auktioner der skulle slutte i tidsrummet bliver forlænget med 7 timer.



           
       
   


   
       
           
           
 


           
       
       
           
           

BEMÆRK! Oprettelser der ikke hører hjemme under de pågældende GRATIS* oprettelses auktionskategorier vil blive lukket og kan medføre udelukkelse af QXL.dk


           
       
   


 



Der var det nederste af mailen ^






Jeg mener, at deres besked til deres mange brugere er mangelfuld. Der står ikke noget om, at det ikke er gratis, hvis man:



Sætter auktionen til at starte på et bestemt tidspunkt



Benytter tillægsydelser f.eks. på forsiden som koster over 100kr



 



Jeg har selv haft et par enkelte problemer med deres kundeservice, og det er IKKE folk, man kan diskutere noget med. Man skulle næsten tro, at de havde en liste med svar på div. spørgsmål liggende.



Jeg har da også selv være sur på QXL, men det nytter ikke altid at være sur, da man godt kan miste mange mange kunder ved at udelukke QXL.



Derfor bruger jeg selv QXL, selvom jeg langt fra er tilfredse med dem. Jeg tjener jo penge på dem ( og de tjener penge på mig ) så de kan faktisk behandle mig skidt - Jeg vil stadig sælge hos dem - Jeg har jo ikke rigtigt nogen alternativer? Deres auktions-konkurrent: auc247 virker i hvert fald ikke seriøs i forhold til qxl endda.



God weekend.



 



Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg sad onsdag nat og lavede dem, jeg kan lave dem på forhånd og dernæst uploade dem når jeg ønsker dette
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ville give dig fuldstændig ret.

 

Jeg har taget en beslutning om at når de behandler deres sælgere på denne måde så ønsker jeg ikke at sælge mine varer via dem, det er ikke så meget jeg sælger derfra nemlig.

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg forstår godt din frustration, men som jeg ser det har du indgået aftalen om at oprette en auktion FØR deres tilbud kom på banen. Du vidste med andre ord ikke at der vil være en opgradering af deres side i det tidsrum, og at de derfor giver tilbudet om gratis oprettelser af auktioner.

Set det den anden vinkel.

QXL.dk kunne også være ligeglade med at de skulle opdatere deres side, og derfor kunne de have ladet være med at give dette tilbud. Jeg ser det som en service fra deres side at de giver dette tilbud.

Dog ser jeg også at QXL burde være så large at de kunne have informeret om at det ikke gjaldt planlagte auktioner. Det er dårlig skik.

Anders

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja - ikke verdens smarteste ting. Q8 kan jo heller ikke annoncere med at benzin er gratis i morgen fra 8 og 9. I morgen mellem 8 og 9 tager Q8 så alligevel penge for benzinen, fordi at de mange mennesker har planlagt at købe det på dette tidspunkt :-)

Syntes det er fint at du har valgt at stoppe med at bruge dem, selvom en fra i den store mængde nok ikke gør det store. Men jeg tror det er den eneste måde de kan få deres fejltagelser at mærke på.

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Tak for din støtte, håber der er flere der ville bakke mig op

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)