Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

godt jeg ikke drev forretning sådan her

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Mener helt klart det er trådstarter der her har misfortolket en ellers rimelig letforståelig mail.

 

De skriver at OPRETTELSE er gratis i et vist tidsrum, de taler ikke om igangsættelse men oprettelse.

Man vælger så at fortolke selv istedet for at spørge QXL.

 

Generalt hader jeg QXL men lige her mener jeg nu de har holdt hvad de har lovet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Q8 kan jo heller ikke annoncere med at benzin er gratis i morgen fra 8 og 9. I morgen mellem 8 og 9 tager Q8 så alligevel penge for benzinen,

Dårlig sammenligning, her svarr det til at man kommer aftenen før og beder om at få benzinen til morgendagens pris. Auktionerne var klart oprettet om onsdagen hvor tilbuddet ikke galdt.

>> jeg kan lave dem på forhånd og dernæst uploade dem når jeg ønsker dette

Beklager, men jeg tror du har misforstået dette. De ryger ind i systemet som oprettede med det samme, men du kan angive dem til at starte på et andet tidspunkt. Jeg ville hellere end gerne bakke dig op, men ud fra hvad jeg kan læse i tråden er det dig der har misforstået tilbuddet.

Mvh Jesper

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Kender ikke det store til QXL, men tror rigtigt nok, at det er mig som har misforstået dette. Hvis det er sådan at i siger, at man kan opretten en auktion, og sætte den til at starte senere, vil jeg mene at det er tidspunktet den er oprettet på, som tæller og ikke det tidspunkt den starter. Beklager - jeg var lige en tand for hurtig :-)

// Jesper Skov

 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)