Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.BlogStar.dk - Hvad skal der på?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

 

Jeg havde en idé der vedrører blogs, så sad og tjekkede lidt domæner og fandt www.blogstar.dk, som jeg købte.

Jeg er kommet lidt i tvivl om hvad der skal på. Inspireret af DumpeProcent-tråden, spørger jeg derfor jer til råds?

 

Hvad skal der på www.blogstar.dk?

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Skulle man tro på alt det de kloge mennesker skriver, så skulle blogging-bølgen jo være ved at uddø. Men der er jo nogle muligheder, evt. et index med alle blog på. Hvor man fx kunne søge på en person eller søge på emner/kategorier har. Lav det nemt at tilføje en side, så det bliver en succes. Tror godt det kunne laves smart.

// Jesper Skov

 

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilke kloge mennesker skriver at blogging er ved at dø? Jeg er umiddelbart af den modsatte opfattelse, og ser det som et stadigt stigende fænomen blandt virksomheder, medier etc.

At lave et indeks/en søgefunktion tror jeg desværre ikke vil være den store succes, der findes allerede en del sider (bl.a. danskeweblogs.dk og blogsearch.google.com), så det ville i hvert fald kræve at man kunne udskille sig på en eller anden positiv måde. Hvad var din oprindelige ide med domænet?
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
> Skulle man tro på alt det de kloge mennesker skriver, så skulle blogging-bølgen jo være ved at uddø.

Dem du lytter på er øjensynligt ikke særlig kloge :)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm..


Det med at blogging er ved at dø, skal vidst mest menes omkring det almindelige folk, der generelt ikke har noget budskab eller noget at sige?.
Blogging dør nok aldrig, men der er en del bloggere der aldrig rigtig har haft noget at sige , det er vidst dem der menes..


Som markedsførings værktøj tror jeg personligt sagtens man kan bruge blogging, eller hvis man virkelig som privat har noget at komme ud med..

Men statestiker viser at mange bloggere HAR indstillet deres blogging-aktiviteter..
Hvilken gruppe mennesker dette er skal jeg så ikke kunne sige, det var blot hvad jeg læste i en undersøgelse her forleden.


(jeg siger ikke jeg er imod blogs, og dette indlæg var blot for at uddybe den tidligere statement der blev lavet i  denne tråd :) ).

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Min oprindelige idé var faktisk et indeks over blogs. Dog med den tvist at det kun skulle være kendtes blogge/kendte blogge.

Respons på den idé modtages meget gerne:-)

 

Og ikke mindst andre ideer.

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 03:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Index over blogs tror jeg ikke bliver den store success.

Da jeg så domænenavnet tænkte jeg først på en blog-hostingservice.
Lav en side ala blogspot.com hvor folk kan oprette deres egen blog på 2min.

Med tiden kan du nok tjene lidt penge via affilates. :-)
Tilmeldt 27. Jan 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 27-02-2007 16:28:28 Forfatter: Nikolaj Astrup Madsen
Min oprindelige idé var faktisk et indeks over blogs. Dog med den tvist at det kun skulle være kendtes blogge/kendte blogge.

Respons på den idé modtages meget gerne:-)


Og ikke mindst andre ideer.


 

Kendtes blogge kan jeg godt forstå. Men hvornår er en blog kendt? Mikkel Demibs blog er jo kendt - men hvis du spurgte dine venner, kender de den næppe.

 

Så den skal nok lige gennemarbejdes lidt mere den teori

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)