Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google reklame på Amino

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sad lige og tilmeldte mig google adwords, igennem den google reklame der er her på Amino.

Men efter at have tilmeldt mig, står der desværre følgende:

Kampagne: 400 kr. annoncering på Google

Tak for din interesse for Google Adwords.

Du hører fra os inden for 24 timer på normale arbejdsdage.

Vilkår:

Kun nye kunder (annoncører) hos Google AdWords har ret til at udnytte dette tilbud. Kampagnekoden skal benyttes senest 14 dage, efter den nye konto hos Google AdWords er blevet oprettet. Bemærk, at ved valg af betaling med tilbagevirkende kraft, vil der blive trukket 40 kroner i aktiveringsafgift. Din personlige kampagnekode er gyldig t.o.m. 01.01.2011. På følgende link kan du finde betingelserne: 

Dvs. den er jo så ikke længere gyldig efter min vurdering ? Nogen der ved noget andet ?

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an på om du har haft en gratis kode til Google AdWords før. Ellers modtager du koden indenfor 24 timer :=)

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Må da være en fejl :o)

Kontant deres kundeservice og forklar din situation

 

Mvh

C.P

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sjove ved det hele er at jeg netop oprettede en google adwords konto i går aftes og smed 800,- ind bare for lige at se hvad det var for noget og om man evt. selv kunne indsætte de der søgeord.

Jeg mener det er jo alligevel noget at skulle betale et firma 30.000,- om året for at køre ens google kampagne, hvis man selv kan gøre det ved at følge deres simple guides derinde.

Nu må vi se.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

UniSikring:
Jeg mener det er jo alligevel noget at skulle betale et firma 30.000,- om året for at køre ens google kampagne, hvis man selv kan gøre det ved at følge deres simple guides derinde.

Der er mange ting man kan gøre selv hvis man ikke ønsker at betale sig fra det. Men husk at du betaler for eksperthjælp, og at du ikke bare sådan lige kan lave det ligeså godt som eksperter på området (og i sidste ende kan det så blive meget dyrere for dig at forsøge at spare eksperten væk, ved at dine klikpriser bliver højere når du selv laver det).

Jeg kan faktisk også selv gå ned i Silvan og købe nogen brædder, hammer og søm - og så kan jeg helt selv med en simpel guide bygge mig et hus. Men det bliver nok aldrig det samme som hvis jeg hyrer en entreprenør der har forstand, kvalifikationer og erfaring.

Som minimum bør du købe en bog eller undervisning om emnet hvis du vil rode med det selv - evt. Thomas Rosenstands adwords lex (tror jeg den hedder)

Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Det behøver bestemt heller ikke koste 30.000,- kr. at få eksperthjælp til din Adwords kampagner. 

Jeg har tidligere arbejdet for et større Adwordsbureau, men har nu valgt at starte for mig selv.

På nuværende tidspunkt har jeg ikke travlt, så for et symbolsk beløb vil jeg gerne hjælpe med at udarbejde dine kampagner, samt forklarer dig grundstenene i Adwords. 

Men faktura og betaling er jeg ikke parat til at administrere endnu, så du må nok vente nogle måneder på en regning;) ..som selvfølgelig også kræver at du er fuld tilfreds med vores samarbejde.

Du er i hvert fald velkommen til at kontakte mig, hvis du ønsker hjælp.

 

Med venlig hilsen 

 

Jesper Gyldendahl Christensen

Go Adwords

Tlf.: 28 49 51 32

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)