Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideér.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ina

Jeg ville også vente lidt med hjemmesiden, og så se hvor godt det sælger på Trendsales osv.

Men ellers ville jeg foreslå dig at lave en liste med For og Imod argumenter for begge dele. Ja jeg ved godt at det er kedeligt, men det kan være en rigtig god ting til at se hvor meget arbejde der er med begge dele.

For eksisterende sider som Trendsales kunne være at det er nemt at lægge sine produkter op, og at der allerede har mange der kommer forbi. Imod kunne være at der er mange andre der ligger sådan noget som armbånd op, så der vil være stor konkurrence.

Med din egen hjemmeside har du mere fokus på dine egne produkter, men tilgengæld er der, som du også selv skriver, noget mere arbejde med at få det op og køre, og så skal du selv ud og skaffe kunder til siden.

Men jeg synes det lyder spændene, så held og lykke med det!

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ina:

Det var et godt svar, jeg tror også jeg vil prøve at se om mine forskellige accessories sælger.

Og prøve at reklamere så meget som muligt for dem først. Så kan man altid få lavet en hjemmeside senere.

Hej Ina

Jeg ville også prøve markedet af først, som det nævnes. Her kan du både bruge trendsales, dba, facebook og måske lave homeparties (det smarteste her er ligesom det af og til ses i network marketing, at invitere en gruppe, hvor du så under selve partiet spørger om der er en der vil lægge hus/lejlighed til næste arrangement, således at du måske kan brede dig ud i andres netværk). Jeg var for nylig til et "forkæl dig selv" arrangement, med fokus på style, styling, personlig pleje og hudens manglende mulighed for at ånde med mange af de produkter man i dag køber (lyder nok mere som noget for kvinder ik)...Men havde en af de øvrige gæster taget en lille flyer med (laserbehandling).

test markedet af Big Smile

Mvh. Martin

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)