Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside-firma eller person søges.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer


Jeg søger et firma eller person, som kan lave en hjemmeside med cms-system.

Hjemmesiden skal bygges op, og have samme funktioner som www.vikartimen.dk - Dog skal der ikke kopieres design.

Det er vigtigt at login-delen er ens.

Hvis der sidder nogen, som kan løse denne opgave, må i meget gerne komme på et bud på pris og hvor lang tid i skal bruge.


Med venlig Hilsen

Fra Harrislee
Tilmeldt 29. Nov 09
Indlæg ialt: 230
Fra  Intelligent Web Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rpke,

Din opgave kan være interessent for flere aminoer, bl.a. for os. ;)

Det vil bare være virkeligt dejligt, hvis du kan skrive en funktionsliste eller en detaljeret kravspecifikation, i stedet for du skriver, at din hjemmeside skal have samme funktioner som vikartimen.dk. For det første er det ikke alle, der vil bruge 1-2 timer af sin arbejdstid for at tjekke alle undersider og alle funktioner på vikartimen.dk, især når man ikke en gang kender din budget. For det andet vil du selv undgå mange misforståelser og vil få en meget præcis pris, hvis du kan beskrive din opgave så grundigt som muligt. Smile

Mvh

Nazar

 

Besøg HowCool.dk - Højhælede sko, Lingeri, Modetøj, Frække Kostumer!

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nazar

Tak for din besvarelse.

Det er forholdsvist simpelt - Selve hjemmesiden er en standart hjemmeside - Funktionerne jeg snakker om, er når man har logget sig ind (der er et test-login på hjemmesiden man kan bruge, http://www.vikartimen.dk/smugkig/tag-et-smugkig/), der skal man kunne ligge dokumenter ind, som brugerne skal kunne downloade.

Der skal være mulighed for at have flere logins, hvor hver bruger kun kan se og downloade dokumenter, som vi vælger de skal se.

Igen, det er ikke mere advanceret end det ser ud.

Jeg tænker på en pris omkring 5000kr.

 

Mvh

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er jeg da sikker på vi godt kan hjælpe med

Du kan tjekke os på www.ithouse.com, hvis du mailer dit tlf. nr. ringer jeg dig gerne op min

direkte mail er martin@ithouse.com

 

Mvh

Ithouse

Martin Biil

 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rpke,


Er sikker på vi godt kunne hjælpe dig med at løfte opgaven, men vil meget gerne du prøver at give mig et kald på 36 99 08 04,

Så kan jeg lige fortælle dig om hvem vi er, og høre lidt om dit projekt.

Håber at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Jonas Overgaard

www.vsi-group.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rpke,

 

Det vil være en opgave som vi nemt ville kunne løse hos Ziteman.

Vi er forhandlere af nordens største CMS-system DynamicWeb, hvor vi netop også er blevet kåret til Årets Komet for at have lavet mere end 150 kunder på 11 måneder på Dynamicweb Platformen, samtidigt med at vi har Danmarks Mesteren i Dynamicweb siddende i produktionen.

Vi vil nemt kunne levere en løsning som i vil være fremtids sikret på og vil blive glade for..

Du kan læse mere om os på http://ziteman.dk eller ringe til Molly på telefon 70 20 21 91

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)