Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slut med Post danmark..!!!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender ikke situationen, men jeg går ikke ud fra at Post Danmark beder om depositum ud af det blå. Men når man ligger i dialog om evt. Depositum, er det heller ikke for skarpt at misse en betaling.

Havde du været vores kunde, og vi var kommet frem til at du skulle stille sikkerhed hos os, kan du være sikker på at manglende betaling ville betyde at alle krediter blev lukket omgående. Det er sund fornuft.

Jeg er ikke bekendt med at vi skal stille sikkerhed hos Post Danmark. Men skulle de kræve det, ville vi gøre indsigelse, men stille den med det samme vi erfarer at det ikke nytter noget. Ganske enkelt fordi der ikke er nogen andre, der leverer et lige så godt produkt. Og så må vi jo acceptere deres spilleregler, indtil vi ikke længere kan dette.

Men hvis du ikke vil stille sikkerhed, er der jo rigeligt med alternativer til Post Danmark.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Lassen:

ja, tak der er jeg klar over og skulle betale 75 kr, (unden moms) for en pakke på 1 kg, som er til en hvervs kunde der elles vil koste mig 40m.... NEJ tak.

Får man SÅ meget i rabat, når man er en "mellemSTOR" kunde? Det var alligevel en del!

Det var jeg ikke klar over.

Mvh

Michael Haahr
Maler-maling.dk

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)