Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stor ros til Amino-fotograf!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fede billeder!

Af ren nysgerrighed - har du nogle sponsoraftaler med nogle tøjfirmaer? På dit profilbillede fremgår H2O ret klart, men på sprint-billede løber du vist i Nike tøj?

Profileret som du er, kunne du nok få en tøjsponsor, hvis du er interesseret og ikke allerede har en :) Andet ville i hvert fald undre mig.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Skypro I/S:
Dog er der mange fotografer, som leverer billeder som disse. Kender i hvert fald et par stykker

Kom nu for helvede, manden har lavet nogle rigtig flotte billeder og kunden er super glad, skal vi så ikke alle være lidt glade og give ham den ros/ære han fortjener for at lave et godt stykke arbejde? Jeg forstår ikke hvad du har ud af at skriver som du gør.

Claus: Jeg er selv amatørfotograf med et oldnordisk Nikon D200 :-) det er rigtig flot det du har lavet!

Fra Odense
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Skypro I/S:
Dog er der mange fotografer, som leverer billeder som disse. Kender i hvert fald et par stykker

Kom nu for helvede, manden har lavet nogle rigtig flotte billeder og kunden er super glad, skal vi så ikke alle være lidt glade og give ham den ros/ære han fortjener for at lave et godt stykke arbejde? Jeg forstår ikke hvad du har ud af at skriver som du gør.

Claus: Jeg er selv amatørfotograf med et oldnordisk Nikon D200 :-) det er rigtig flot det du har lavet!

Kom nu selv forhelvede. Det er jo klart virker negativt, når du griber det ud af kontekst!!

Citat:

Uden tvivl flotte billeder. 

Dog er der mange fotografer, som leverer billeder som disse. Kender i hvert fald et par stykker, men thumbs op for fede billeder.

- Prøver blot at være behjælpelig ved at give en oplysning så interesserede ved, at det kan fås andre steder, end ved netop hans udbyder.

Skypro I/S - Professionelle Facebook fansider og hjemmesider

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har H2O  som tøj-sponsor for min indkast-træner virksomhed, og som du kan se på billedet så havde vi også H2O som tøj-sponsor på bobslædelandsholdet

Jeg havde Nike som tøjsponsor som sprinter, så derfor Nike-trøjen...

... men det kan da godt være, at jeg trækker i noget H2O-tøj på mine sprintbilleder også...

De bedste hilsner

Thomas

 

 

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Koludabyg:

Ja, her kan vi andre i hvertfald ikke være med.

Rigtige flotte billeder han har taget der.

Hvis du vil se hvordan man kommer helt rundt i et kraftsprings-indkast, så har Claus lavet en serie på dette billede Big Smile:

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flotte billeder du har fået taget.

Sad lige og så en video med dit indkast, det ser ret fedt ud :)

Men hvordan er det lige med bolden!? På billederne ovenfor griber du først fat i bolden under udførelsen, mens du på din video, starter inkastet med bolden i hænderne!

Dbh. Chris

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrisss2010:

Rigtig flotte billeder du har fået taget.

Sad lige og så en video med dit indkast, det ser ret fedt ud :)

Men hvordan er det lige med bolden!? På billederne ovenfor griber du først fat i bolden under udførelsen, mens du på din video, starter inkastet med bolden i hænderne!

Det er rigtigt Chrisss... Jeg har normalt bolden i hånden fra starten, lige som jeg havde da jeg satte verdensrekord...

Da jeg skulle ha´ taget fotos i Odense var banen alt for blød, så jeg lavede versionen hvor bolden ligger på jorden, derefter sætter jeg hænderne i jorden foran bolden, og derefter griber jeg den på vej i luften.

Det er godt nok lidt Matrix-agtigt... men det ser godt ud på billederne Big Smile

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Rigtige fede billeder, i en super god opløsning, ser rigtigt godt ud ! Yes

Detaljen med Throw-In.dk på banneret i baggrunden er iøvrigt i virkelig verdenklasse, godt fundet på !

Kan du afslører hvad din nye hjemmeside får af URL-adresse ?

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det LasseBig Smile

Jeg overvejer throwin.dk/throw-in.dk...

Havde du nogle ideer da?

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot!

Det udstråler professionelitet og stil! :-)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)